“Wow!”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Hollywood
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Första gången vi provat denna snabbmatskedja, och wow vilka fantastiskt goda hamburgare. Och billigt!

Tack UlrikaS3

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Ett absolut måste om du är i kalifornien. Herregud vilka hamburgare! Kan nog vara en av dem bästa snabbmaskedjorna jag ätit på!

Tack 736patricijam
Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Bra hamburgare men alldeles för mycket folk i rusningstrafik och på kvällarna trevlig personal men stressad

Tack Murrebgg
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Här äter man snabbt och billigt. Fyra menyer med dricka för under 40$.
Snabb servering och trevlig personal. Vi var där en fredagkväll.

Tack MAGNUS K
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Det finns mer att beställa än vad deras meny på stora tavlan visar, smart med tanke på alla gäster som strömmade in och ändå var väntetiden rimligt. Kön var lång för att inte tala om Drive In kön där en personal var ute bland bilarna så att väntetiden skulle bli mindre och helt klart personlig service. Men vår kö gick också fort då man visade 3 olika menyer av hamburgare samt att allt på menyerna gick att köpa separat. Deras grej är väl att pommes frites är inte färdig att släppas ner i fritösen utan här måste en person pressa den från hel potatis till strimlor, smaken blir mer potatis och mindre olja. Kul ändå att pröva på speciellt om man gillar hamburgare för dom här restaurangerna finner du lite här och var i Kalifornien.

Tack Roger I

Resenärer som tittade på In-N-Out Burger tittade också på

Los Angeles, Kalifornien
Los Angeles, Kalifornien

West Hollywood, Kalifornien

Besökt In-N-Out Burger? Berätta vad du tyckte!