“En öl efter Highway 1 detour”

Solvang Brewing Company
Boka med OpenTable
Solvang Brewing Company har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 16 av 75 Restauranger i Solvang
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Ta gärna en avstickare till Solvang när ni kör efter Highway 1. Danska atmosfären skiner rakt igenom hela byn. Detta ölställe är ganska nytt och har goda öl. Trevlig bartender som bott i Tyskland.

1  Tack Anders S

Omdömet skrevs 15 maj 2017 från mobil enhet

Lunchtime. Här fanns en god IPA bland en mängd andra lockande ölsorter. Cesarsalladen bjöd på en mör saftig kyckling och krispig sallad. 60- och 70-tals musik gjorde tillfället ännu bättre. Missa inte detta ställe.

Tack Kjell och N
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Detta stället skall ni styra undan. Urdålig service. Personalen uttryckte att vi skulle vara glada som får äta hos dem. Maten.... Tja? Styr undan

Tack Jimmy W
Omdömet skrevs 19 september 2016

Vi åt här en kväll under vår dag i Solvang. Riktigt trevligt ställe! Mycket god öl med kunnig personal. Ett måste om man gillar öl!

Tack Michaela S
Omdömet skrevs 12 mars 2016 från mobil enhet

Jättebra service. Fick ett personligt bemötande av vår servitör Errol. Gick snabbt att få beställa och få in maten. Maten var god. Roligt med eget öl, helt okej öl för att vara amerikansk (föredrar europeisk öl). Till efterätt åt vi en mud pie som var gudomligt god! Bästa efterätten vi åt på vår resa i Californien. Skulle absolut rekomendera ställer till andra. Öppet till kl 02, vilket är en fördel då många ställen i Solvange stänger tidigt. Uteservering med infravärme.

Tack femtiotre

Resenärer som tittade på Solvang Brewing Company tittade också på

Solvang, Kalifornien

Besökt Solvang Brewing Company? Berätta vad du tyckte!