Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Bodde bara här en natt men blev riktigt imponerad av hela hotellet!
Superfint rum med stor säng och fräsch toalett, bra med utrymme.
Wi-fi fungerar felfritt.
Även om incheckningen inte var förens 16.00 så fixade den trevliga killen i receptionen så vi kunde få ett rum redan vid 09.00 vilket var super uppskattat!
Poolområdet är jättefint med sköna poolsängar och de finns även en poolbar!
Hotellet har lätt ett av de bästa lägena i Santa Monica, vi hade inte kunnat bo bättre, nära till allt! Både piren och third street promenade!
Rekommenderar starkt!!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack ellentydell
Aaron P, Guest Relations Manager på Shore Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Dear ellenthydellen,

Thank you for the high recommendation! We enjoy hearing from our international travelers and what they think about the hotel and city. We hope to have you back soon.

Kind Regards,

Aaron Peaslee
Director of Guest Services

Green Fact of the Day: Our water dispenser used in the Gym tracks the number of plastic bottles not used by re-using your own. (Thousands have been saved)

Omdömet skrevs 14 januari 2017

Riktigt trevligt hotell och trevlig personal. Det var utsikt mot havet som de lovat när vi bokade ett rum med 'delvis havsutsikt'. Wifi funkade alldeles utmärkt. Bra sängar och fräsht i rummet. Trots det höga priset skulle jag rekommendera hotellet till vänner och bekanta.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 46henkej
Kim S, Guest Relations Manager på Shore Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2017

Dear 46henkej,

Thank you for your review. The design of the hotel allows the maximum amount of California sunlight to enter the rooms contributing to the fresh feeling in the room that you mentioned. We hope to see you again.

Warm Regards,

Kimberly Sheppard
Guest Services Supervisor
Green Fact of the Day : Elevators employ a pulley system that reduces up to 75% of energy consumption compared to traditional hydraulic elevator

Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi bodde bara här en natt. Riktigt fräscha rum. Läget är alldeles utmärkt. En liten trevlig pool och poolbar. Bra utsikt från hotellet och väldigt nära bra restauranger och Santa Monica Pier. Jag kommer nog återvända men det är väldigt dyrt för standarden men så upplevde jag det generellt i Kalifornien. Dollarkursen var inte till vår favör under vår vistelse.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Niclas H
Kim S, Guest Relations Manager på Shore Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2017

Dear Niclas H,

Thank you for sharing your experience with us! We would be happy to have you again on your next trip to Santa Monica.

Warm Regards,

Kimberly Sheppard
Guest Services Supervisor

Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Fint hotell beläget nära allt. Fantastisk utsikt från balkongen! Sköna sängar
Lite schampoo på rummet och städning sent på dagen alla dagar jag bodde där, en sa jag till o då va klockan 3pm.
Fantastiske Tony dock - full av service och charm, missa inte att prata med honom. Bra personal men Tony stack ut och gjorde det lilla extra hela tiden - we love him

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack 788lisae
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bästa läget i Santa Monica. Vi bokade ett rum med utsikt över poolen och havet (balkong mot havet). Modernt rum med sköna sängar. Väldigt nära Santa Monica Pier och the Promenade med bra shopping och restauranger. Vi åt inte frukost på hotellet utan åkte till en diner som öppnade tidigt. Valet parking under hotellet med bra service. Åker gärna tillbaka hit!

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack 719tinaz