“Fantastiska avocado shrimp tacos”
Omdöme om Seasalt Fish Grill

Seasalt Fish Grill
Rankad som nr 300 av 726 Restauranger i Santa Monica
Område: Santa Monica
Område: Santa Monica
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Hade bara hört talas om shrimp tacos då vi hittade detta ställe. Var bara tvungen att testa och de var helt fantastiska!!
Man kände hur färska räkorna var och alla smakerna passade så bra ihop!
Var tvungen att gå dit dagen efter och äta dom igen! Då kom vi dessutom lite senare och kunde passa på att njuta av happy hour med husets vin för 3 dollar. Helt ok vin för det priset.
Rekommenderar varmt detta ställe!

Tack Jeanette J

Omdömet skrevs 21 april 2018

Omdömet skrevs 7 januari 2018

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Omdömet skrevs 27 september 2017

Resenärer som tittade på Seasalt Fish Grill tittade också på

Santa Monica, Kalifornien

Besökt Seasalt Fish Grill? Berätta vad du tyckte!