Spara

från 64,99 US$
från 131,00 US$
från 84,00 US$
Omdömet skrevs 19 september 2015 från mobil enhet

Helt klart att uppgradera till Goldpass, det räcker. Du väljer enkelt vilken attraktion du vill åka på din sökare och går sedan rakt ombord på attraktionen. Mycket smidigt och du slipper vänta i kön.
Några ingår inte utan kan köpas till, men när var där väntade vi bara typ 10minuter på exempelvis Superman och X2.

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack Curious418870
Omdömet skrevs 16 juli 2015 från mobil enhet

Var här i några dagar med familjen (barnen 14, 11 och 5 år) Det fanns många bra karuseller för hela familjen :) Vi hade guldkort så man fick gå in lite innan det öppnade och börja åka. När parken öppnade för resten av besökarna var det nästan ingen idé att köa för det var så mycket folk. Tycker inte att parken var lika fin som till exempel universal i Orlando men det var bra åkattraktioner i alla fall :)

Datum för upplevelsen: augusti 2014
1  Tack JeanetteSvensson
Omdömet skrevs 22 maj 2015 från mobil enhet

Riktigt bra park med många fantastiska åkturer, lite synd att några var stängda pga underhåll men det drar inte ner betyget.
Rekommenderas varmt!!!

Tack Wander162984
Omdömet skrevs 19 maj 2015

Om du någonsin har drömt om en park fylld med galna bergodalbanor är det hit du ska åka. I denna park finns allt du kan tänka dig, från små barn attraktioner till de högsta, längsta och snabbaste bergodalbanorna på jorden. Många av bergodalbanorna i parken ligger på topplistorna och detta var en av de coolaste upplevelserna jag någonsin har varit med om.

Gillar du inte bergodalbanor finns det gott om mindre läskiga attraktioner att underhålla dig med, det finns allt här, allt från den våghalsiga tonåringen, det rädda barnen eller gamla morfar.

Vi var här i Januari och en del attraktioner var stängda, då klagade jag och fick ett fast pass för hela mitt sällskap på valfri attraktion.

Detta kanske inte låter som den optimala platsen för någon som är åksjuk, men för att göra även din dag komplett utan spyr och illamående, köp åksjuketabletterna "Dramamine" som finns i närmaste drugstore i USA.

Jag rekommenderar denna park starkt, det är en dag du sent kommer att glömma!

Datum för upplevelsen: januari 2015
Tack Wilma W
Omdömet skrevs 19 mars 2015

Här hade jag en av de roligaste dagarna i mitt liv! Mycket av förtjusningen var att jag fick med mig sambon upp i alla åken utom X2, sambon är verkligen inte förtjust i berg- och dalbanor och framförallt inte höjder! Jag älskar berg- och dalbanor! Dessa är mycket bättre än på de flesta andra parker. Storfavoriten heter Tatsu.
Om du ska åka hit, lägg pengar på Flash pass. Det är tokdyrt, men du går före i kön till de flesta attraktioner. Dock inte Superman, Full Throttle och X2. Dessa tre kostar extra per gång om du ska gå förbi kön. Gör som alla andra skriver, ta dessa tre attraktioner först innan köerna blir långa. Vi hade dock fått 1x fri passage till Superman och Full Throttle i vårt pass. Detta varierar tydligen om man får eller inte. När du hämtar ditt Flash pass kräver de dig på ditt körkort eller annan ID som du får tillbaka när du lämnar passet. Men de kunde inte förvara våra bilnycklar tillsammans med mitt körkort.
Flash Pass består av åkband på armen och en liten dosa där du bokar attraktionerna. Dosan vibrerar till när det är dags att åka. På flera attraktioner får man sitta kvar och åka ett varv till utan att kliva av.
Det är dyrt att äta och dricka här. Men vem har tid att äta när man kan åka berg- och dalbana?

Datum för upplevelsen: mars 2015
Tack TLG75