Omdömet skrevs 24 april 2016 från mobil enhet

Enormt besviken, förstår inte hur detta hotell kan ha fått 4:or och 5:or!!

Visst, det är 2-stjärnigt men man vill ändå att det ska vara rent och fräscht och att det som ska ingå ska fungera.

Wi-fi fungerade inte på hela vistelsen, duschen var problem med att få igång, man fick dra så man trodde knoppen skulle åka av för att få igång duschen. Det stank någon frän stank i hela rummet, var inne i flera rum och det var samma sak i alla!

Poolen var smutsigt, heltäckningsmatta i hela hotellrummet (inkl inne på toaletten?!?!), det fanns en sliten fläkt som gick isär när man skulle flytta på den, AC-anläggningen hade nog inte varit igång och fungerande sedan 90-talet med tanke på det dammlager som fanns där.

Det var nära till stranden men för att komma in i samhället för restaurangen var det en bra bit att gå!

Det enda som var okej var personalen och frukosten. Det fanns lite bröd, yoghurt, apelsinjuice, kaffe och frukt. Dock fick man sitta ute och äta eller ta med till hotellrummet men med tanke på hur stanken var på rummet så blev det till att sitta ute. Så tur att det inte regnade!

Skulle inte rekommendera detta hotellet till någon!

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Josefin C
InnatEastBeach, General Manager på Inn At East Beach, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2017

Dear Josefin C,

Thank you for taking the time to review us. We use these reviews to enhance our property and appreciate the comments. Thank you.

Christina and your Inn at East Beach Team

Omdömet skrevs 24 april 2016 från mobil enhet

Bodde här en natt på vägen mellan LA och San Francisco. Hade läst alla positiva omdömen om hotellet, så trodde det höll hygglig standard.

Måste säga att detta är ett av dom värsta hotell jag någonsin bott på. I klass med enstjärniga charterhotell i Grekland.

Positivt:

Fri parkering
Bra bemötande vid incheckningen
Hygglig frukost för att vara kontinental.

Rummen och hela stället kändes som det passerat bäst före datum någon gång runt 1980. Slitet, vidriga heltäckningsmattor överallt inklusive på toaletterna. Smutsiga handdukar och sängkläder. Gamla rangliga golvfläktar, trasiga och urkopplade gamla AC-anläggningar på rummet. Lyhört, papptunna väggar och hela bygget kändes ett enda stort provisorium.

Hade vi haft mer än en natt hade vi bytt hotell, så illa var det. Var inne i fler än ett rum och standarden var lika illa i alla rum.

Poolen såg inte ut att vara städad på ett bra tag, smutsigt och ofräscht.

Detta kändes som ett enklaste klassens motell.

Mina absoluta rekommendation är att välja något annat om man ska bo i Santa Barbara som är en mysig och fin stad!

Hotellet ligger ganska offside, med långt avstånd till centrum, men nära stranden.

För mig är det helt obegripligt att besökare satt så högt betyg på detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack 1carlson
InnatEastBeach, Front Office Manager på Inn At East Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2016

Dear Guest,

I am incredibly sorry that your stay with us was not up to your standard. We are indeed an older building, about 60 years old, however, we fully renovated 6 years ago and keep our paint, draperies, comforters and pillows fresh. - I completely understand about our bathroom vinyl flooring. It is rather odd and quite hard to clean, however, I assure you that we take every measure necessary to ensure it is sanitary. - I also understand about our linens and fans. We are hoping to have them replaced very soon. - It seems that your visit coincided with the arrival of the winds which tend to fill our pool with debris. I am so sorry we were unable to keep up with it. We do have our pool tended to weekly by a pool professional and cleaned daily by our own staff. - Unfortunately, we do not have AC. However, our heating units should not be disconnected. Thank you for mentioning this. I will have them all inspected immediately. - I regret that we were not informed of these issues during your stay. We would have taken all steps necessary to correct them or to help you find more acceptable accommodations should we not have been able to. I am so sorry we were not able to make your stay more enjoyable.

Front Office Manager

Omdömet skrevs 2 april 2016

Väldigt trevlig service i receptionen. Bra stämning på området, påminde till utseendet om tv-serien Melrose Place... Vårt rum hade ett lite trist läge precis vid poolen där folk gick förbi. Det var också rätt lyhört. I övrigt var allt rent och fräscht. Det finns inte mycket att klaga på. Vi bodde här endast en natt och det passade våra behov.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack shimro

Dear shimro,

Christina and your Inn at East Beach Team

Omdömet skrevs 8 september 2014

Gillar hotellet som var trevligt låg bra till,nära stranden mycket trevligt bemötande av ägaren som gav oss massvis med tips enda negativa var att vi bodde bara en natt där skulle absolut kunnat stanna några nätter till.Bra frukost och kul utläggningar om frukosten av ägaren.

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack Roinisch
InnatEastBeach, Front Office Manager på Inn At East Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2014

Dear Guest,

Thank you for your kind thoughts. It is so nice to know that you enjoyed your stay with us! I do hope we will have the pleasure of having you back again on your next trip through Santa Barbara.

Omdömet skrevs 17 augusti 2014

Tycker att hotellet var helmysigt. Stora rum med sköna sängar, ingen AC men takfläkt.
Parkering ingick.
Väldigt trevligt värdpar. Ägaren var helfestlig i sina utläggningar om frukosten som för övrigt var bra. Extra plus för den fantastiska rosten.
Ca 2 km strandpromenad till piren och city.
Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Mossan2013
InnatEastBeach, Front Office Manager på Inn At East Beach, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2014

Dear Guest,

Thank you for your feedback! I am so happy to hear that you enjoyed your time with us. I do hope we will have the pleasure of hosting you again on your next trip to Santa Barbara!