Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 675)
Filtrera omdömen
3 675 resultat
Medlemsbetyg
1 309
1 111
708
369
178
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 309
1 111
708
369
178
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 675 omdömen
Omdömet skrevs 18 januari 2015

Vår familj bilade High Way 1 som en del av vår USA-resa, totalt var vi där i en månad, och stannade till i Santa Barbara i två nätter.
Vi valde The Fess Parker pga av de otroligt vackra bilderna på anläggningen, placeringen vid havet och det var ett av de dyraste hotellen vi valde under vår resa.
Stället i sig är ju fint men rummen behöver uppdateras lite. Trist heltäckningsmatta och lite omoderna möbler.
Detta var det enda hotell där frukosten inte ingår, och den var DYR! lite trist kan man tycka.
Parkeringen ingick inte heller, också lite tråkigt, då både frukost och parkering ingick på de flesta andra ställen vi bodde på, trots att de hade färre "stjärnor".
Poolområdet var rent och snyggt.
Sen det som irriterade mig mest, myror i sängen!!! Jag vet att det är svårt att hålla väder, vind och natur i schack, men att de fanns i sängen var INTE kul!
Vi klagade i receptionen och de skickade upp en städerska för sanering, det hjälpte inte. Då fick vi byta rum, sent på kvällen, samma sak på det rummet.....då orkade vi inte byta igen och stod ut sista natten.
När jag påtalade problemet för personalen vid utcheckningen ryckte de bara på axlarna!
Man får känslan av att bara för att det är en stor anläggning så behöver man inte måna om sina gäster.
Som sagt, fin omgivning men förvänta er inte för mycket.

  • Bodde här: november 2014, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Morrit64
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
mlavine, General Manager på Hilton Santa Barbara Beachfront Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2015
Google-översättning

I thank you for the feedback you provided regarding your stay at our resort and apologize for the problems you encountered. The comfort of our guests is extremely important. It was disappointing to read that we did not meet your expectations. This information will be an assist to the management team as we strive to offer our guests enjoyable and memorable experiences at our resort.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FPDTR, Guest Relations Manager på Hilton Santa Barbara Beachfront Resort, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FPDTR, Guest Relations Manager på Hilton Santa Barbara Beachfront Resort, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
FPDTR, Guest Relations Manager på Hilton Santa Barbara Beachfront Resort, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: september 2018, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen