Omdömet skrevs 20 november 2016

Bra läge med bara några minuters promenad till stranden och piren. Enkel men ändamålsenlig frukost. Trevligt men något trångt rum (2 queensize sängar). Udda planlösning. Balkonger till alla rum. Bra parkering. Pool. Rekommenderas för kortare vistelser.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Håkan W
Omdömet skrevs 24 juli 2016

Medelklass hotell med bra läge i Santa Barbara. Det är bara ca 10 minuters promenad till piren i Santa Barbara och den fina stranden. Även Marinan ligger nära där det finns flera bra restauranger.
Rummen funktionella något tråkiga men fungerar för ett par nätter. Det finns kylskåp och micro samt balkong. Bra parkeringsmöjligheter och frukosten något bättre än genomsnittet på denna typ av hotell.

Bodde här: juli 2016
Tack CMHVallentuna
Omdömet skrevs 24 juni 2016

Bra läge i staden och bra parkering, hyffsat bra Wifi och frukost. Hotellrummen gammaldags med mycket konstig planslösning med handfat i hallen. bullrig AC och fuktigt i rummet.Tveksamt om det var värt pengarna.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Johan N
Omdömet skrevs 20 april 2016 från mobil enhet

Vi bodde här när vi besökte vår dotter som studerar på SBCC. Läget var perfekt bredvid skolområdet och nära till restauranger, hamnen och State Street. Rummen var ok, städningen bra men frukosten var tråkig. Stora balkonger och tillgång till en liten pool var något som drog upp betyget.

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Fia W
Omdömet skrevs 1 januari 2016 från mobil enhet

Nära till mycket, nära till affärsgatan med pubar, barer, caféer och nära till stranden. Hotellets frukost var ovanligt bra för denna typ av boende och städning och service lika så. Plus för balkong på rummet. Skönt att bo i centrum och låta bilen stå kunna dricka en öl till maten om man får lust.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Torbjörn Å