Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och väldigt trevligt när det stod en flaska bubbel i rummet och väntade på oss. Rummet var rymligt men tyvärr skulle det behöva fräschas upp lite. Lite smala trappor att bära upp väskorna för, så en hiss hade inte varit fel att investera i.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Jenny W
BroussardG, General Manager på Brisas Del Mar, Inn At The Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Tack för din senaste vistelse på vårt hotell. Vi är glada att höra att du haft din vistelse.

Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet saknar flärden från lyxhotellen. Allt är rent och fräscht men inte modernt eller exklusivt. Rummen, som man kommer till via loftgångar i tre våningar, ligger runt en innergård där man enkelt och gratis parkerar sin bil. På nästa etage ligger pool med sköna (men inte så många) solbäddar. Vi utnyttjade både pool, solbäddar och jacuzzin som var extra skön när det blev lite svalare på kvällen. Det finns även ett litet gym med löpband och cross-trainer.
Varje kväll serverar hotellet vin med ostar och vindruvor. Gott och jättetrevligt! Senare är det "cookies and milk" med riktiga amerikanska "cookies" i olika varianter. Lycka för barnen!
Hotellet lånar ut fräscha, rena och mycket väl fungerande cyklar, och hjälmar till. Vi tog flera cykelturer - vilket härligt sätt att uppleva Santa Barbara!
Städningen är klanderfri. Personalen är trevlig, tillmötesgående och uppmärksam. Det gäller all personal och inte bara de i receptionen.
Hela vår familj trivdes väldigt bra på Brisas del Mar. Vi skulle inte tveka att bo där igen om vi åker tillbaka till Santa Barbara. Vi hade ett "double queen" -rum på översta våningen vilket fungerade bra för oss fyra. Luftkonditioneringen var hyfsat tystgående och effektiv vilket är viktigt för mig. Sängarna var sköna. Det finns en liten kyl och när vi kom väntade en flaska mousserande vin. Det är den där extra omtanken i kombination med en avslappnad miljö som gör att man trivs på Brisas del Mar!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 976_sai
Omdömet skrevs 1 december 2016

Ett litet hotell med familjär stämning. Välskött och rent med liten uppvärmd pool och liten jacuzzi. Helt ok läge nära strandpromenaden och ca 15-20 min promenad upp till huvudgatan och de flesta restaurangerna och affärerna.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Kicki H
Omdömet skrevs 10 juli 2016

Bodde här i 2 nätter i ett rum som i storlek var helt ok för familj med två äldre tonåringar. Lite gammalt och slitet men väldigt fräscht, rent och trevligt.

Kändes som en riktig pärla med jättemysigt poolområde och många extra saker som ingick i priset. Det som ingick i priset var en bra (men för oss svenskar lite sockrig) frukost, "wine-hour" med rött eller vitt vin och lite uppskurna ostbitar, "milk and cockies" på kvällen och gratis lån av cyklar. Dessutom bjöd de på en flaska champagne i kylen!

Nära gångavstånd ner till piren, stranden och restaurangerna. Dock var själva närområdet precis runt hotellet lite "ruffigt".

Mycket nöjda med vistelsen, vi kommer gärna tillbaka!!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Maria J
Omdömet skrevs 11 augusti 2014

Vi bodde här i 2 nätter i en King Suite som var perfekt för familj med 2 barn. Rummet är trevligt men känns lite gammaldags. Extra plus för hotellets "complimentary" vin-och ostbuffé på eftermiddagen och kakbuffé på kvällen. Det är en bit att gå till stranden, men låna gärna cykel på hotellet så är det inga problem.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack LG_Toftefors