Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 296)
Filtrera omdömen
2 297 resultat
Medlemsbetyg
1 706
328
147
65
51
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 706
328
147
65
51
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 297 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 juli 2011

The Biltmore är verkligen ett vackert hotell: tomten, rummen, den arkitektoniska stilen, de älskvärda och välutbildade anställda.
Det har även de irriterande aspekter som innehas av de flesta lyxiga fastigheter, inklusive höga avgifter för internetanvändning, parkeringsavgifter och allt för höga priser på vin och cocktails.
De som gjorde att vårt senaste besök knappast följs av ett återbesök var musiken.
Deras lounge brukade ha en utmärkt, dämpad jazzorkester, som har ersatts av ett band vars stil är mycket högljudd rock and roll.
De flesta av oss över 35 kommer gå i motsatt riktning så fort som möjligt.
Mycket värre var bröllopen, som var stora och mycket högljudda, och tillät band fram till 23.30.
Det var långt efter midnatt innan det var möjligt att sova, i en svit som vi betalade $1650 per natt för.
Den nattens vistelse borde ha varit gratis (eller, ännu mer rättvist - de borde ha betalat oss). Vi önskade att vi hade bott på ett lokalt motell.

1  Tack jackforrest13
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AaronI1927, General Manager på Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

  • Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AaronI1927, General Manager på Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Four Seasons
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AaronI1927, General Manager på Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Four Seasons
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AaronI1927, General Manager på Four Seasons Resort The Biltmore Santa Barbara, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen