Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Bokade rum på BW Plus i San Simeon för att få ett bra hotell längs HW 1. Hotellet skulle även innehålla gym..
Vi kom dit på kvällen och hann endast med att äta. På morgonen efterföljande dag skulle vi träna, men gymmet öppnade först vid 10.
Vem stannar flera nätter i San Simeon för att kunna nyttja gymmet dagtid?

Rummen var stora men det var ej renoverade på minst 20 år varför de luktade rätt illa på rummet av malmedel.

Sängen dock ok!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack ChrilleWarre
Omdömet skrevs 26 april 2016

Visst är det lite motellkänsla över hotellet men det uppvägs av det fantastiska läget och den trevliga personalen. Rummet har allt du behöver och lite till. Kaffet är gratis och minibaren har väldigt humana priser.

Bodde här: april 2016
Tack Valltomta
Omdömet skrevs 4 augusti 2015 från mobil enhet

Vi övernattade i San Simeon på genomresa och behövde ett ställe att äta middag med familjen. Inredningen är klassisk amerikansk med bord och bås. Personalen var trevlig. Vi höll oss till de säkra korten på menyn (hamburgare, sallader etc.), vilka blev utan anmärkning. Rejäla portioner och rimliga priser.

Som ställe att äta en oambitiös middag på genomresa är det inget dåligt alternativ.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Daniel M
Omdömet skrevs 27 december 2012 från mobil enhet

En spontan övernattning på väg söderut. Alldeles vid strandkanten. Bra sängar. Bra standard, prisvärt, med utmärkt service. Bra restaurang, fick plats trots det var juldagen. Kan rekommenderas till svenskar, av svenskar.

• Bodde här: december 2012
Tack Carlise1
Omdömet skrevs 26 oktober 2012

Vi fick själva rekommendationer på att övernatta här! Vilket visade sig vara toppen. Vi hade bilat ifrån Monterey, tittat på Hearst Castel, vilket i sig var toppen. Men när vi kom till hotellet, blev vi Glatt överraskade, vänlig personal, bra mat, bra frukost, men rummen var bäst. Egen öppen spis på rummet, fantastisk utsikt, havet brusade hela natten genom det öppna fönstret.

Tips för att välja rum: Ta ett med egen öppen spis.
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Tack pelleogunilla