Omdömet skrevs 26 april 2016

Visst är det lite motellkänsla över hotellet men det uppvägs av det fantastiska läget och den trevliga personalen. Rummet har allt du behöver och lite till. Kaffet är gratis och minibaren har väldigt humana priser.

Bodde här: april 2016
Tack Valltomta
Omdömet skrevs 4 augusti 2015 från mobil enhet

Vi övernattade i San Simeon på genomresa och behövde ett ställe att äta middag med familjen. Inredningen är klassisk amerikansk med bord och bås. Personalen var trevlig. Vi höll oss till de säkra korten på menyn (hamburgare, sallader etc.), vilka blev utan anmärkning. Rejäla portioner och rimliga priser.

Som ställe att äta en oambitiös middag på genomresa är det inget dåligt alternativ.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Daniel M
Omdömet skrevs 27 december 2012 från mobil enhet

En spontan övernattning på väg söderut. Alldeles vid strandkanten. Bra sängar. Bra standard, prisvärt, med utmärkt service. Bra restaurang, fick plats trots det var juldagen. Kan rekommenderas till svenskar, av svenskar.

• Bodde här: december 2012
Tack Carlise1
Omdömet skrevs 26 oktober 2012

Vi fick själva rekommendationer på att övernatta här! Vilket visade sig vara toppen. Vi hade bilat ifrån Monterey, tittat på Hearst Castel, vilket i sig var toppen. Men när vi kom till hotellet, blev vi Glatt överraskade, vänlig personal, bra mat, bra frukost, men rummen var bäst. Egen öppen spis på rummet, fantastisk utsikt, havet brusade hela natten genom det öppna fönstret.

Tips för att välja rum: Ta ett med egen öppen spis.
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Tack pelleogunilla
Omdömet skrevs 19 oktober 2011

Vi var på väg ned från San Francisco på highway 1 och fick syn på detta hotell som ligger precis vid vägen. Detta är ett jättebra hotell med grymt bra service, god mat, pool, fina rum och sköna sängar. Finns inget att klaga på och det är dessutom billigt!

• Bodde här: oktober 2011, reste med vänner
Tack Elin A