“Inte vad vi hade förväntat oss”
Omdöme om Cavalier Restaurant

Cavalier Restaurant
Rankad som nr 3 av 11 Restauranger i San Simeon
Kök: Modernt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt här på nyårsaftonkvällen och förväntade oss lite extra men det märkte vi inget av. Tycker att maträtterna var överdrivet stora ingen finess och så var det dyrt!

Tack Lillemor S

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Ett helt ok ställe. Trevlig personal. Maten var inte den bästa men heller inte den sämsta. Om ni går hit ta med en tröja. Dom är generösa med ac

Tack miaolsson
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Hit kom vi för att äta middag på kvällen. Kan säga att våra förhoppningar inte var så stora efter att gått runt i området en liten stund. Men detta ställe överraskade oss alla. Maten var enormt god samt servicen riktigt bra. Vi hade två förrätter, fyra huvudrätter samt två glas vin, vatten och en kaffe. Tillsammans betalde vi $109. Måste tillägga än en gång att mannen som serverade oss var något extra. Så genuint trevlig samt rolig och ändå väldigt proffsig.

Tack Kwellberg
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Familjen kom ganska sent till San Simeon. Litet ställe och inte många alternativ så vi gick på rekommendation till denna hotellrestaurang. Förutom middagen åt vi frukost där då vårt hotell bredvid inte hade frukost men man fick voucher värd 4 USD på detta ställe. Maten var helt OK men lite dyr förhållandevis mot vad man fick. Det var mycket personal, framför allt som plockade disk, men långsam service.

Tack Naffats68
Omdömet skrevs 20 mars 2016

Fantastiskt bra mat. Omfattande meny. Service på toppnivå. Rimliga priser.
Fin utsikt över Stilla Havet.
Har också bra frukost.

Tack svanteerik

Resenärer som tittade på Cavalier Restaurant tittade också på

Cambria, San Luis Obispo County

Besökt Cavalier Restaurant? Berätta vad du tyckte!