“En helt sagolik upplevelse uppe i Californiska bergen!”
Omdöme om Hearst Castle

Hearst Castle
Boka i förväg
Mer information
139,00 US$*
och över
Small-Group Full-Day Hearst Castle Tour from Paso ...
Rankad som nr 3 av 16 saker att göra i San Simeon
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 9 maj 2017 från mobil enhet

Vi kom till Hearst Castle tidigt på morgonen, första turerna, kan rekommenderas, mindre folk. Vi hade internetköpt två tours; Grand rooms tour samt Dream tour och de kompletterade varandra mycket bra! Bra guider och ett ofattbart enastående slott totalt proppat med antikviteter! Historien om Hearst är likaledes enastående. Vi spenderade fyra timmar dels på slottet dels nere i ankomstbyggnaden, som också hade intressanta utställningar. Ett tips - köp vatten o mackor innan ni åker dit, priserna däruppe är tredubbelt mot normalt. Altt i allt en härlig o lärorik dag!

Tack MarS5101

Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Familjen med tonårsbarnen gjorde en tripp till slottet på toppen av berget. Det regnade hela dagen. Ja, vi befann oss bokstavligen bland molnen så det var vatten överallt. Trots det var det en fantastiskt intressant upplevelse. Även barnen, 16 och 20 år uppskattade det. I sann amerikansk anda var logistiken och guidningen av bästa kvalitet. Vi gjorde The Grand Room tour. Rekommenderas. Kostade 25 dollar per skalle.

Maten nere vid entren för hela utflykten var inge vidare dock. Smaklöst- kort och gott.

Tack Tompilompa
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Intressant plats med en fantastisk utsikt!
Bra introduktionsfilm redan vid ankomsten. Fanns även ett mindre museum att titta på innan vi tog den bussen upp till detta otroliga hem med dess historia. Även ungdomarna fascinerades av Mr Hearst och hans familj. Åker gärna tillbaka för att se mer av huset och dess omkring liggande "små stugor".
Om man åker Highway nr 1 är detta ett måste-stopp-på-vägen.

Tack LaHopp52Mia
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Hearst castle bar en mycket positiv överraskning för hela familjen. Bra upplägg med guider och bussresa upp till en fantastisk plats. Ett måste om du / ni är på väg mellan LA och SAN Fransisco

Tack Henrik N
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Jag blev så förvånad över hur stort och mäktigt det var, så otroligt fint och utsikten var något helt oslagbart!
Jag åker gärna tillbaka hit för att se fler delar av huset.

Tack SandraE83

Resenärer som tittade på Hearst Castle tittade också på

Cambria, San Luis Obispo County

Besökt Hearst Castle? Berätta vad du tyckte!