“Hearst kan rekommenderas ”
Omdöme om Hearst Castle

Hearst Castle
Boka i förväg
Mer information
139,00 US$*
och över
Small-Group Full Day Hearst Castle Tour från Paso ...
Rankad som nr 3 av 16 saker att göra i San Simeon
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Hearst castle bar en mycket positiv överraskning för hela familjen. Bra upplägg med guider och bussresa upp till en fantastisk plats. Ett måste om du / ni är på väg mellan LA och SAN Fransisco

Tack Henrik N

Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Jag blev så förvånad över hur stort och mäktigt det var, så otroligt fint och utsikten var något helt oslagbart!
Jag åker gärna tillbaka hit för att se fler delar av huset.

Tack SandraE83
Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Kul att se, även om det känns lite artificiellt på något sätt. Bra guide! Välorganiserat! När vi var där var toaletterna stängda pga torkan, istället fanns det bajamajor utanför. Funkar det också. Finns en snabbmatsrestaurang vid parkeringen om manar hungrig. Och en gigantisk souvenirshop förstås...:-)

Tack DiscoverNewStuff
Omdömet skrevs 29 september 2016

En av de rikaste männen i USA byggde ett slott uppe i bergen för att slippa tälta, dit bjöd han alla kända skådespelare som fanns vid tiden. En enormt vacker plats med utsikt över havet. Missa det inte om du reser mellan LA och SF

Tack Annerhall
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Visst kan man uppröras över att W R Hearst fraktat hit en massa europeiska kulturföremål, skapat en lite kitschig miljö till dessa och gjort det mest för sin egen skull.
Men samtidigt kan vi konstatera att det är precis så många av väldens museer också är uppbyggda och att detta nu är tillgängligt för alla som har råd att betala är ändå rätt fantastiskt.
På det stora hela ett fantastiskt ställe att besöka!

Tack Hasse W

Resenärer som tittade på Hearst Castle tittade också på

Cambria, San Luis Obispo County

Besökt Hearst Castle? Berätta vad du tyckte!