“Vackert”

Boka i förväg
Mer information
99,00 US$*
och över
Monterey Bay and Carmel-by-the-Sea Day Tour from ...
Rankad som nr 6 av 113 saker att göra i Monterey
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vacker väg längs med havet. Flera platser där man kan stanna och njuta av havet, djurlivet. Även många fantastiska hus längs vägen.

Tack maudann2018

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Här hamnade vi av en slump, det kostade 10 dollar att få köra rundan som är 17 miles. Fin sträcka och flera stop med utsikter.

1  Tack Lillemor S
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Helt värt att ta en tur längs denna betalväg ($10,25) och har man en kikare med kan man kanske se en val eller ett sjölejon.
Finns restauranger utmed denna rutt som är lite mer ”fina”.

Tack Cathrin D
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

En helt fantastisk upplevelse med vackra vyer och spektakulära naturupplevelser. Ett måste när ni är i krokarna!

Tack Kamilla L
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Detta är ett måste i Monterrey/Carmel By The Sea. Om du gillar fina golfbanor eller marin natur så kommer ni inte bli besvikna. Kanonfint o läckra hus. Vi hade turen att få se delfiner och valar. Tips så ta med en kikare att kolla efter val. Kostar ca 10 dollar per fordon att åka denna väg.

Tack Anders S

Resenärer som tittade på 17-Mile Drive tittade också på

Monterey, Monterey Peninsula

Besökt 17-Mile Drive? Berätta vad du tyckte!