Boka i förväg

från 895,00 US$
från 845,00 US$
från 229,00 US$
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Här hamnade vi av en slump, det kostade 10 dollar att få köra rundan som är 17 miles. Fin sträcka och flera stop med utsikter.

Datum för upplevelsen: januari 2018
1  Tack Lillemor S
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Helt värt att ta en tur längs denna betalväg ($10,25) och har man en kikare med kan man kanske se en val eller ett sjölejon.
Finns restauranger utmed denna rutt som är lite mer ”fina”.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack Cathrin D
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

En helt fantastisk upplevelse med vackra vyer och spektakulära naturupplevelser. Ett måste när ni är i krokarna!

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack Kamilla L
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Detta är ett måste i Monterrey/Carmel By The Sea. Om du gillar fina golfbanor eller marin natur så kommer ni inte bli besvikna. Kanonfint o läckra hus. Vi hade turen att få se delfiner och valar. Tips så ta med en kikare att kolla efter val. Kostar ca 10 dollar per fordon att åka denna väg.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack anderss605
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Mycket sevärd väg. Mycket fina klippformationer och träd. Helt oväntad upplevelse som måste ses live.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Sandra R