Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (385)
Filtrera omdömen
385 resultat
Medlemsbetyg
120
159
75
15
16
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
120
159
75
15
16
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 385 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 april 2017

  • Bodde här: mars 2017, reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelique L, Manager på Sheraton San Jose Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2017

  • Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelique L, Manager på Sheraton San Jose Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelique L, Manager på Sheraton San Jose Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2017 från mobil enhet

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelique L, Manager på Sheraton San Jose Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 mars 2017

  • Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelique L, Manager på Sheraton San Jose Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen