“Mycket trevlig middag vid vattnet”
Omdöme om Tony P's

Tony P's
Rankad som nr 12 av 144 Restauranger i Marina del Rey
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Vi hade inga förväntningar och detta låg perfekt till inte så långt från hotellet (Marina del Rey). Sååå nöjda med servicen och kvalitet på maten utan att vara för dyrt! Trevlig atmosfär och fin utsikt. Cirka 20 dollar per rätt och man får valuta för pengarna! Bra helt enkelt!

Tack Erik B

Omdömet skrevs 16 december 2017

Kom hit av ren tillfällighet. Tacksam för det. Riktigt gott kött, och gott om tillbehör. Grönsakerna mer bra tuggmotstånd, och gratis påfyllning av läsk.

Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Åt i bardelen. Bra och fräsch mat och gott utbud på dryckessidan. Vi åt också dessert och den var god

Tack Jonas F
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med utsikt över hamnen. Trevlig personal och bra priser och god mat! Rekommenderas varmt!

Tack Maggan645
Omdömet skrevs 10 september 2016

En restaurang med perfekt läge vid Marinan. Mycket god och vällagad mat med bra service. Många prisvärda rätter på menyn.

Tack Hasse2016

Resenärer som tittade på Tony P's tittade också på

Marina del Rey, Kalifornien

Besökt Tony P's? Berätta vad du tyckte!