“GottGott!”

Rankad som nr 12 av 149 Restauranger i Marina del Rey
Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 16 december 2017

Kom hit av ren tillfällighet. Tacksam för det. Riktigt gott kött, och gott om tillbehör. Grönsakerna mer bra tuggmotstånd, och gratis påfyllning av läsk.

Tack Braintravelxxx

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Åt i bardelen. Bra och fräsch mat och gott utbud på dryckessidan. Vi åt också dessert och den var god

Tack Jonas F
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med utsikt över hamnen. Trevlig personal och bra priser och god mat! Rekommenderas varmt!

Tack Maggan645
Omdömet skrevs 10 september 2016

En restaurang med perfekt läge vid Marinan. Mycket god och vällagad mat med bra service. Många prisvärda rätter på menyn.

Tack Hasse2016
Omdömet skrevs 23 december 2015

Utmärkt mat, vi fick en stor oxfilebit som serverades med mycket grönsaker och bakad potatatis. Snabb service och trevlig lokal nära vattnet vid marinen. Trots många kunder snabb betjäning.

Tack Staffan B

Resenärer som tittade på Tony P's tittade också på

Marina del Rey, Kalifornien

Besökt Tony P's? Berätta vad du tyckte!