“Fantastiskt!”
Omdöme om Killer Shrimp

Killer Shrimp
Boka med OpenTable
Killer Shrimp har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 149 Restauranger i Marina del Rey
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mat med trevlig och tillmötesgående personal. Åt Lobster Enchiladas och ostron som smakade underbart. Rekommenderas starkt vid ett besök i LA.

Tack Fady A

Omdömet skrevs 28 februari 2018

Utmärkt och trevligt ställe med bra mat de traditionella räkorna var mycket bra . Drinkarna före maten kom fort och smakade utmärkt

Tack Lars-olof L
Omdömet skrevs 31 december 2016 från mobil enhet

Fick rekommenderat att prova fyra olika rätter som vi kunde dela! Kul att testa olika rätter och tur att vi inte tog Killer shrimp alla fyra då de var ganska heta!!
Helt ok priser! Trevlig och hjälpsam personal.

Tack Katalin V
Omdömet skrevs 30 september 2016 från mobil enhet

Trevlig lokal vid vattnet och marinan. Trevlig personal och stort utbud på mat. Grymt god mat och rimliga priser!

Tack Getaway44010
Omdömet skrevs 7 september 2016

En meny som får det att vattnas i munnen. Färska räkor tillagade på olika sätt i kombination bet bra service. Kan inte bli mycket bättre

Tack Hasse2016

Resenärer som tittade på Killer Shrimp tittade också på

Marina del Rey, Kalifornien

Besökt Killer Shrimp? Berätta vad du tyckte!