“God mat, bra service”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Central L.A
Omdömet skrevs juni 3 2017

Här finns riktig god mat och suveräna efterrätter i form av en stor mängd kaloristinna sorter av cheescake. Detta är ingen billig restaurang, lite mellanklass kanske. Läsk fyller de på utan extra kostnad som på många amerikanska matställen. Alltid 9% moms på priset ( överallt i Hollywood) och givetvis dricks

Tack Micaela E

Omdömet skrevs mars 29 2017

Bra meny trevlig personal men med väl höga priser till den nivå som man levererar i området runt Grove finns betydligt mer prisvärda alternativ. Bra burgare helt OK men känns som allt går på en löpande bandprincip utan den där känslan man vill uppleva när man är på restaurang.

Tack matts1965
Omdömet skrevs oktober 9 2016 från mobil enhet

Otroligt god cheesecake, vi delade på en bit jag och min flickvän de räckte gott o väl. Maten såg grymt bra ut också. Väl värt ett besök om du är i närheten för lunch eller fika.

Tack Micke S
Omdömet skrevs juni 25 2016 från mobil enhet

Fantastiska chesecake men också mycket bra olika rätter för alla smaker storlekar och hur mycket kalorier man vill stoppa i sig. Mycket prisvärt för den service och mat man får.

Tack traveleryoyo
Omdömet skrevs juli 22 2015 från mobil enhet

Mycket bra och mycket god mat. Helt klart en restaurang att rekommendera i en väldigt mysig stadsdel av LA "The Groove"

Tack Birgit D

Resenärer som tittade på The Cheesecake Factory tittade också på

Los Angeles, Kalifornien

Besökt The Cheesecake Factory? Berätta vad du tyckte!