Omdömet skrevs 13 november 2015

Mögel på rummet.
Det dröp kondens ner på golvet från AC.
Dyrt. För att få ett rum i normal storlek måste man ta en svit o den är INTE märkvärdig eller Exclusiv på nått sätt....
Maten i resturangen en katastrof, de kunde inte ens göra en hamburagre utan att misslyckas.
Fruktansvärt ljud från alla flygplan som ska upp o ner på LAX.
Då har vi ändå bott på Miamis flygplats som verkligen ligger på flygplatsen o inte hört ett dugg.
Boka Marriott istället de har en fantastisk frukost buffé. O mycket fräcshare rum.....

Rumstips: Tag ett annat hotell....
Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Veronica K
Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Stora fina rum med allt man kan önska. Shuttle till flygplatsen (man kan även gå på 20 minuter om man vill).
Poolområdet är ganska litet och ligger i skugga fram till lunch.
Nära till alla hyrbils bolag gör det till ett perfekt stopp före/efter en trip till L.A.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Bigbear68
Omdömet skrevs 28 juni 2015

Ett bra Hotell att ha den första övernattningen på när man landar i L.A. och skall fortsätta dagen efter. Bra service komfortabla rum och en bra Frukost (ingår ej i priset).
Omgivningen är relativt bra men vi han inte titta oss omkring eftersom vi landade 22.00 men det gick bra att köra ut ur L.A. utan problem.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Saurof55
Omdömet skrevs 1 april 2015

Vi landade sent på LAX och skulle endast sova en natt här för att sedan hämta ut en hyrbil dagen därpå. Vi hittade ett bra alternativ med rätt pris på detta hotell.
Snabb och smidig in- och utcheckning. Här fanns även möjlighet att få något ätbart trots att klockan var över elva på kvällen.
Det var smidigt att bara ta en shuttle från terminalen direkt till hotellet.
Rena rum men kanske i minsta laget om man ska stanna lite längre. Men det är kanske inte så vanligt på ett flygplatshotell med längre vistelser.
Ljudet från flygplatsen hördes men inte så att vi blev störda av det.
Det fanns ett flertal servicemöjligheter som vi inte utnyttjade. Men som endast hotell av en viss standard har.
Detta hotell kan jag rekommendera för de som behöver ett bra hotell efter en lång flygresa. Vi är nöjda och återkommer gärna.
ennet, Kristianstad, Sweden

Datum för vistelsen: mars 2015
Tack Kennet700
Omdömet skrevs 7 februari 2015

Efter en 11 timmars resa, från Stockholm till LA, så är det skönt att kunna hämta sin bil och köra 5min för att anlända till hotellet och lägga sig rätt snabbt i sköna sängar.
Det var precis så vi gjorde och det var den bästa starten på vår 3 veckors resa i LA/Las Vegas.

Hotellet ligger nära LAX, det är isolerat så du hör ej flygplanen landa/lyfta.
Rena rum, rumservice, dyrt självklart men annat kan man ju inte förvänta sig.
Helt OK område med.

God frukost dagen efter.

Rekommenderas för en natt efter en lång resa till California :)

Datum för vistelsen: mars 2014
Tack Sinisa S