Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 161)
Filtrera omdömen
3 162 resultat
Medlemsbetyg
1 667
939
339
130
87
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 667
939
339
130
87
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 162 omdömen
Omdömet skrevs 16 september 2013

Sofitel-personalen skickade upp vin, choklad och rabatt på spa-behandlingar när de förstod att vi var där på bröllopsresa. Sedan fortsatte vistelsen med samma utmärkta service. Hotellet var väldigt fint och fräscht, sköna sängar. Det enda som går att anmärka på var att frukosten var väldigt dyr, och det vi beställde vid poolen var rent ut sagt äckligt (hur kan en smoothie smaka plast?). Återvänder gärna hit om jag ska åka till Los Angeles igen.

  • Bodde här: augusti 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Sommarvind
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juni 2012

Servicen professionell men ändå varm, valet parking och room service var perfekt. Läget var också bra, gångavstånd till butiker (stort köpcentrum mittemot!) samt restauranger. Kan varmt rekommenderas!

  • Bodde här: maj 2012
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
2  Tack beckan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
cecile s, Public Relations Manager på Sofitel Los Angeles at Beverly Hills, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste ensam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
cecile s, Public Relations Manager på Sofitel Los Angeles at Beverly Hills, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
cecile s, Public Relations Manager på Sofitel Los Angeles at Beverly Hills, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen