“Mycket god pizza!”

Rankad som nr 71 av 10 919 Restauranger i Los Angeles
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Hollywood
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Min första måltid i Los Angeles blev en fullpott.
Trevlig meny, ren och fräsch lokal, trevlig personal förstås.

Beställde en California pizza med ruccola, bacon, advocado, kyckling, parmesan. Topp 3 pizzan jag någonsin ätit!

Priserna ca $16 för pizzan så lite infryste laget, men gott!
Kom och gör ett besök!

Tack Daniel F

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Här serveras mycket fräscha, nyttiga och matiga sallader. Jag åt salladen Banh Mi Bowl, den var himmelsk god. Barnen och min man beställde pasta som också var mycket god. Servicen av Tim är utmärkt. Omdöme 5 stjärnor av fem. Man ser en skymt av Hollywoodskylten utanför restaurangen. Se bilder nedan.

Tack Eleonor W
Omdömet skrevs 3 juni 2017

Här fylldes glasen på innan en tredjedel var uppstucken, utan extra kostnad. De visste direkt vad var och en drack. Vi fick många goda tilltugg med dippsåser och väldigt gott bröd med dip. Dock var inte pizzorna i närheten så goda som i Sverige. De gör inga goda pizzor, rakt av, i USA. Vad jag menar med det är väl främst att de knappt har ost på. Gillar man inte ost på eller bara lite ost så är detta ställen kanon

Tack Micaela E
Omdömet skrevs 7 april 2017

Här finns mat och dryck för alla och efter du besökt sevärdheter som Grauman's Chinese Theatre, Kodak Theatre och Hollywood Walk Of Fame. Restaurangen ligger i ett utomhus shopping mall och givetvis finns det en rad butiker längs Hollywood Blvd. För att vara en kedja håller man hög klass med fräscha råvaror till hyfsade priser. Detta var mitt fjärde besök på denna restaurang och har även besökt andra runt om i LA och aldrig varit missbelåten. Du kan inte boka bord och då det är rätt populärt så kom inte dit vrålhungrig då det kan vara väntetid med du får stå uppskriven på en kölista. Som mest har det tagit 45 minuter och under tiden kan man besöka ett par butiker om man så vill.

Tack Roger I
Omdömet skrevs 24 juli 2016 från mobil enhet

Helt ok mat, men ingen wow-upplevelse. Finns en hel del att välja på men vi blev inte jätteimponerade, men det dög för oss eftersom vi ville äta snabbt efter en lång flygresa. Servisen var bra och maten kom relativt snabbt.

Tack Linda M

Resenärer som tittade på California Pizza Kitchen tittade också på

Los Angeles, Kalifornien

Besökt California Pizza Kitchen? Berätta vad du tyckte!