andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Se upp”
Omdömet skrevs 11 januari 2019 för en vistelse i december 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lägenheten ligger i en schabbig byggnad som luktar illa och gammalt. Själva lägenheten var ren men gammal standard. När vi kom var det stopp i avloppet, men snabbt åtgärdat efter ett telefonsamtal. 2 stjärnor för läget i LA. Kommer inte hyra detta igen dock.

Datum för vistelsen: december 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera