Omdömet skrevs 19 juni 2016 från mobil enhet

Hotellet exakt vid Walk Of fame och närheten till det mesta. Med bilen var det 10 min till universal studios. Gymmet var litet men det duger för träning :). Frukosten som man beställer upp till rummet kostade en del men var väldigt god. Annars finns starbucks runt hörnet. Även pool på taket

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Kristina I
James L, Manager på Loews Hollywood Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2016

Tack för din recension och besök oss på Loews Hollywood Hotel snart igen !

James Lemon
Hotell chef

Omdömet skrevs 2 april 2016

Vi var i LA endast en natt och ville därför bo centralt och så nära sevärdheter som bara möjligt. Loews låg verkligen perfekt till, ovanpå ett köpcenter och precis intill Walk of Fame och en massa annat kul. Vi bad om ett rum högt upp i byggnaden och fick som vi ville. Utsikten var oslagbar! Det kändes som att vi kunde se hela stan.
Hotellet var väldigt lyxigt men kanske också lite opersonligt, och det är också det enda som drar ned betyget något. Det var också lite otydligt vart man skulle ta vägen och vad man kunde göra på hotellet. Kanske berodde en del av detta på att renoveringar pågick när vi var där. Hur som helst älskade jag Hollywood och det är mycket tack vare Loews. Kan starkt rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: december 2015
Tack shimro
James L, Manager på Loews Hollywood Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2016

Tack för din recension och jag hoppas du kommer tillbaka snart igen !

James Lemon
Hotell chef

Omdömet skrevs 19 januari 2015

Vi bodde här i två nätter och råkade komma precis när den årliga Julparaden i Hollywood skulle spelas in. Hotellet var knappt halvfullt men det var desto mer folk i rörelse runt omkring. Servicen var medelmåttig och det var mycket uppenbart att de försökte göra saker för att erhålla dricks, på ett lite påstridigt sätt. Inget att klaga på när det gäller hotellstandarden men jag kommer definitivt välja att bo i ett annat område nästa gång jag besöker staden. Det här var första gången i LA så det var naturligtvis kul att se walk of fame och andra kända landmärken i kvarteret. Vi hade för en gång skull ställt in oss på att äta en ordentlig hotellfrukost men eftersom det endast var halvfullt hade de stängt buffén och erbjöd endast frukost från meny, vilket vi inte fått information om.

Datum för vistelsen: november 2014
Tack Lisa D
James H, Manager på Loews Hollywood Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2015

Vi är mycket glada över att veta att du gillade din vistelse, och att våra levande plats för ett minnesvärt besök.
Vi uppskattar feedback. Tack för ditt omdöme.

Omdömet skrevs 8 augusti 2014

Inte det billigaste hotellet men verkligen superfräscht och nära till "allt" i Hollywood. Vi hade hyrbil och valde valet-parking vilket var rätt dyrt, finns andra billigare parkeringsalternativ i närheten men detta var enormt bekvämt och personalen var utomordentligt trevliga och hjälpsamma. Poolen och poolområdet jättefint. Fint gym. Frukost ingick inte och den var jäkligt dyr på ren svenska, vi valde att gå ut på stan och äta frukost. Skulle lätt bo där igen!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack karo046
James H, Manager på Loews Hollywood Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2014

Thank you for the review of your recent experience.

Omdömet skrevs 20 maj 2014

Bodde här 7 nätter ! Världens trevligaste personal. Vårt rum var större än ett hus och utsikt över hela los angeles ! Frukosten är lite dyr men värd pengarna vi åt nästan inte på 7 timmar efter frukosten så mycket vi åt och så god den var !

Sängarna har vi försökt köpa själva efter vistelsen sov som ett litet barn och städningen var exemplarisk . Lyx lyx pool och gym ! Detta är en pärla du sover mitt på boulevard och du ser Hollywood skylten från hotellets fönster

Datum för vistelsen: juni 2013
Tack Danny D
James H, Manager på Loews Hollywood Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2014

Wow! It is wonderful to hear you had such a terrific stay at Loews Hollywood, including "sleeping like a baby." Happy that the pool and fitness center were up to your standards and that you did not go hungry during your visit here. Thank you so much for writing this review!