Travelodge by Wyndham Santa Monica(Santa Monica)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Best Western Plus Sunset Plaza Hotel(West Hollywood)(Mycket prisvärt!)
Sofitel
The Ambrose(Santa Monica)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 315 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 343 US$/natt.

Hotel Erwin(Los Angeles)
Official Hotel
Shore Hotel(Santa Monica)
  • Pool
Hollywood Hotel(Los Angeles)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 344 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Måste sägas att det är ett väldigt trevligt motell med trevlig personal och ok rum.
Rummen i sig är rena och sängen är skön, men allt är lite gammalt. Tror att motellet skulle må bra av en liten update.
Men om man bortser från det så är det väl ett hyfsat läge, om man inte har bil (vilket vi inte hade).
Nära Metro Red-line.
Nära matvarubutik och nära Hollywood walk of fame.
Vill man åka längre bort rekommenderar jag uber.
Motellet har även en pool och ett litet bubbelbad (mycket trevligt)

Jag rekommenderar det här motellet om man vill bo lite enklare

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Robin J
Omdömet skrevs 4 augusti 2014

Hyrde två rum på detta budgethotell.Läget är helt okey.Fri parkering.När till matställen.Smidigt att åka bil till dom platser vi ville besöka.I LA måste man ju ändå ha bil.Vi bodde här för att det skulle vara prisvärt och det var det verkligen.Det finns både finare och dyrare hotell om man letar.Många svenskar på hotellet tyder på att det är okey eller?

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack frap69
Omdömet skrevs 19 juni 2014 från mobil enhet

Bra ställe med bra läge. Bokade ett vanligt rum men blev uppgraderade till sviten på grund av överbokning.
Fint rum med bra ac samt kylskåp och kassaskåp utan extra kostnad.
Servicen höjer standarden oerhört mycket, fick hjälp med allt från att printa ut kartor till att köpa biljetter till six flag! Matbutik runt hörnet, samt tunnelbana lika nära.

Bodde här: juni 2014, reste med vänner
Tack Ramona D
Omdömet skrevs 30 juni 2013 från mobil enhet

Vi bodde 7 nätter här. Det kunde inte bli bättre. Rummet lagom stort, stor kyl, hårtork, klädkammare med safteybox i. Bord och 2 stolar där vi kunde äta frukost i rummet på morgonen. Bra AC. Städningen toppen. Motellet har även dator att låna gratis, mikrougn, fri WiFi, samt två tvättmaskiner å två tumlare. 2 dollar per tvätt/tork, tvättmedel var gratis. Påminner om Melrose Place en del med pool och jacuzzi på innergården. Buss och tunnelbana som går mot Walk of Fame och Chinese Theatre ligger 200 meter från hotellet. Vi hade bil å parkeringen var gratis och videoövervakad. Går man ca 400 meter på Franklin Avenue ser man Hollywoodskylten jättebra på rätt nära håll. 1 minut promenad, precis runt hörnet ligger Ralphs, vilket är en stor mataffär, det var toppen att kunna köpa vatten/öl å frukost att ha i kylen! Där fanns också ATM. Kommer vi till LA igen kommer vi definitivt bo här igen. Toppenbra!

• Bodde här: juni 2013
2  Tack annisen71
Omdömet skrevs 28 april 2013

Billigt och enkelt motell som funkar bra om man bara ska stanna ett par nätter. Sängarna var förvånansvärt sköna när stället i övrigt hade ganska enkel standard. Ganska, små enkla rum men fanns det man behövde; hårtork, kyl och TV med en hel del kanaler.
Fanns även pool och jacuzzi, skönt att ta ett morgondopp. Fick lite Melrose Place-känsla av stället.
Ligger centralt i Hollywood, nära att åka med bil till Hollywood-skylten och Walk of Fame. Nedanför hotellet fanns café, några enklare matställen och mataffär.
Fick inte uppleva så mycket av servicen, men vi fick stopp i toaletten en gång och det fixade de snabbt vilket var bra.

• Bodde här: juni 2012, reste som ett par
Tack Camisado89