“Trevligt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Coral Sands Motel
Rankad som nummer 59 av 355 hotell i Los Angeles
Omdömet skrevs juli 12 2016 från mobil enhet

Måste sägas att det är ett väldigt trevligt motell med trevlig personal och ok rum.
Rummen i sig är rena och sängen är skön, men allt är lite gammalt. Tror att motellet skulle må bra av en liten update.
Men om man bortser från det så är det väl ett hyfsat läge, om man inte har bil (vilket vi inte hade).
Nära Metro Red-line.
Nära matvarubutik och nära Hollywood walk of fame.
Vill man åka längre bort rekommenderar jag uber.
Motellet har även en pool och ett litet bubbelbad (mycket trevligt)

Jag rekommenderar det här motellet om man vill bo lite enklare

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Robin J

Omdömet skrevs augusti 4 2014

Hyrde två rum på detta budgethotell.Läget är helt okey.Fri parkering.När till matställen.Smidigt att åka bil till dom platser vi ville besöka.I LA måste man ju ändå ha bil.Vi bodde här för att det skulle vara prisvärt och det var det verkligen.Det finns både finare och dyrare hotell om man letar.Många svenskar på hotellet tyder på att det är okey eller?

• Bodde här: Juli 2014, reste med familjen
Tack frap69
Omdömet skrevs juni 19 2014 från mobil enhet

Bra ställe med bra läge. Bokade ett vanligt rum men blev uppgraderade till sviten på grund av överbokning.
Fint rum med bra ac samt kylskåp och kassaskåp utan extra kostnad.
Servicen höjer standarden oerhört mycket, fick hjälp med allt från att printa ut kartor till att köpa biljetter till six flag! Matbutik runt hörnet, samt tunnelbana lika nära.

Bodde här: Juni 2014, reste med vänner
Tack Ramona D
Omdömet skrevs juni 30 2013 från mobil enhet

Vi bodde 7 nätter här. Det kunde inte bli bättre. Rummet lagom stort, stor kyl, hårtork, klädkammare med safteybox i. Bord och 2 stolar där vi kunde äta frukost i rummet på morgonen. Bra AC. Städningen toppen. Motellet har även dator att låna gratis, mikrougn, fri WiFi, samt två tvättmaskiner å två tumlare. 2 dollar per tvätt/tork, tvättmedel var gratis. Påminner om Melrose Place en del med pool och jacuzzi på innergården. Buss och tunnelbana som går mot Walk of Fame och Chinese Theatre ligger 200 meter från hotellet. Vi hade bil å parkeringen var gratis och videoövervakad. Går man ca 400 meter på Franklin Avenue ser man Hollywoodskylten jättebra på rätt nära håll. 1 minut promenad, precis runt hörnet ligger Ralphs, vilket är en stor mataffär, det var toppen att kunna köpa vatten/öl å frukost att ha i kylen! Där fanns också ATM. Kommer vi till LA igen kommer vi definitivt bo här igen. Toppenbra!

• Bodde här: Juni 2013
2  Tack annisen71
Omdömet skrevs april 28 2013

Billigt och enkelt motell som funkar bra om man bara ska stanna ett par nätter. Sängarna var förvånansvärt sköna när stället i övrigt hade ganska enkel standard. Ganska, små enkla rum men fanns det man behövde; hårtork, kyl och TV med en hel del kanaler.
Fanns även pool och jacuzzi, skönt att ta ett morgondopp. Fick lite Melrose Place-känsla av stället.
Ligger centralt i Hollywood, nära att åka med bil till Hollywood-skylten och Walk of Fame. Nedanför hotellet fanns café, några enklare matställen och mataffär.
Fick inte uppleva så mycket av servicen, men vi fick stopp i toaletten en gång och det fixade de snabbt vilket var bra.

• Bodde här: Juni 2012, reste som ett par
Tack Camisado89
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Los Angeleshotell
Travelodge Hollywood-Vermont/Sunset
Harbor
Rodeway Inn & Suites Pacific Coast Highway
Visa priser

Besökt Coral Sands Motel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Coral Sands Motel

Adress: 1730 N Western Ave, Hollywood, Los Angeles, CA 90027-4830
Region: USA > Kalifornien > Los Angeles > Hollywood
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 3 av De mest prisvärda hotellen i Los Angeles
Prisklass: 570 kr - 980 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Coral Sands Motel 2*
Antal rum: 60
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Coral Sands Motel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Coral Sands Hotel Los Angeles
Coral Sands Los Angeles

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?