Hilton.com
  • Restaurang
Doubletree.com
The Ambrose(Santa Monica)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 354 US$/natt.

Best Western Plus Sunset Plaza Hotel(West Hollywood)(Mycket prisvärt!)
Hotel Erwin(Los Angeles)
  • Pool
Hollywood Hotel(Los Angeles)(Mycket prisvärt!)
Shore Hotel(Santa Monica)
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Jag hade läst recensionerna innan jag bokade detta hotell, så jag visste på ett ungefär vad jag kunde vänta mig. Man får ju vad man betalar för.
Jag hade en positiv upplevelse av detta hotell, det var prisvärt och läget var fantastiskt bra. Mitt enda minus är att sängen var lite hård, men den funkade ändå att sova i.

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Emelie K
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Ofräscht värre.
Synade madrassen som jag alltid gör och yes, bedbugs.
Fick först inte byta rum men efter en stund så fick vi nytt rum.
Dock inte så fräscha lakan gamla blodfläckar. Nonchalant portier,så hit återvänder vi inte.
Priset inte värt skiten.
Poolen oanvändbar och frukosten inget vidare

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Caruttah
Omdömet skrevs 28 juni 2016

Säng, helt och rent. När till Walk of fame. Visst det fanns en och annan uteliggare i området men det gjorde det ju nästan överallt och ingen störde oss. Inget ställe att åka och mysa på men vill man ha ett boende för att ha någonstans att sova till en billig peng i Hollywood duger detta ställe gott.

• Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Bark78
Omdömet skrevs 21 mars 2016

Helt okej för den icke kräsne som bara ska sova. Poolen var inte så fräsch och frukosten var dålig. Det finns parkering vilket var bra eftersom man måste ha bil för att ta sig runt i LA. Ligger nära till flertalet sevärdheter vid Hollywood/Sunset blvd.

• Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack Linda M
Omdömet skrevs 25 oktober 2015

No thrills, men bra pris och central. Poolen låg inklämd och trafiken dånar utanför. men det är mitt i city så vad kan man vänta sig. Jag är nöjd med min vistelse. Letar du efter något prisvärt, enkelt och rent så kan jag rekommendera Saharan Motor Hotel. Ett stort plus att de hade en kaffemaskin på rummet och Wifi var lätt att koppla upp sig mot.

• Bodde här: oktober 2015, reste ensam
1  Tack Bjorn703