Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 777)
Filtrera omdömen
3 777 resultat
Medlemsbetyg
1 280
1 207
732
330
228
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 280
1 207
732
330
228
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 777 omdömen
Omdömet skrevs 8 oktober 2014 från mobil enhet

Att bo på Westin innebär oftast höga förväntningar som uppfylls. Så är inte riktigt fallet på LA airport. Långsam incheck, ingen tillgänglig personal vid utcheck. Vill man en kaffe cognac i baren köper man kaffet på ett ställe och cognac på nästa? Dock trevlig och välbesökt lobby bar. Trots slitna korridorer är rummet ok med stort utbud av dricka och snacks. Sängen är absolut topp!! Att ett hotell tar betalt för WiFi 2014 känns verkligen Hedenhös.

Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
Tack Scharp63
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Elisabeth J, General Manager på The Westin Los Angeles Airport, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2014

Tack för era kommentarer. Jag är glad att höra att du haft din vistelse hos oss.
Var väl, Elisabeth James, General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
WestinLAXGM, General Manager på The Westin Los Angeles Airport, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen