“Trevlig tripp”

Boka i förväg
Mer information
104,99 US$*
och över
Allmän inträdesbiljett till Universal Studios ...
Rankad som nr 3 av 632 saker att göra i Los Angeles
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Blandning av åkattraktioner och filmshow. Får bara en yta av hur film spelas in. Showerna är mest värda att se. Studio Tour är mycket uppstyrd men du får inte se något om själva filmningen av en film eller serie som de påstår.

Tack Hanna F

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Mycket värt att köpa inträde innan, alltså förboka. Tjänade nycket tid på att ha gå före i kö till attraktioner, precis att vi hann med det vi ville under dagen. Var ävrn en helt okej dag för en som inte gillar åk attraktioner. Trevlig personal. Fanns god mat i Harry Potter området, även för en vegetarian. Hela dagem var över förväntan!

1  Tack Lisa N
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Det här är ett måste om man besöker Los Angeles. Missa inte studio turen! Även Harry Potter attraktionen är ett måste för alla åldrar.

Tack MatildaRoos
Omdömet skrevs 11 mars 2018

En bra nöjespark. Parken är väldigt rent städat och snyggt underhållen. Välvårdat helt enkelt. Som alltid på den här typen av parker så är maten inte så rolig. Roliga attraktioner som passar för hela familjen. Studio touren var inte det vi väntat oss - visst fick man se gamla inspelningsplatser och använd filmrekvisita såsom bilar med mera. Men på en studio tour förväntar jag mig ändå att få se hur det går till vid inspelning, alternativt få se hur en studio är uppbyggd på ett sånt här stort ställe. Istället fick man bara åka runt i ett tåg runt gamla inspelningsplatser som knappt användes idag.

Men förutom det, en grymt rolig nöjespark som helt klart är värt ett besök.
Dyr parkering!

Tack Dino V
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Värt att besöka. Bra att ha expressbiljett underlättar att gå förbi kön när dessa kan vara mycket långa. Studiotouren var trevlig och det är nog bra att starta med den. Rekommenderar detta för alla åldrar.

Tack Mormornr1

Resenärer som tittade på Universal Studios Hollywood tittade också på

Los Angeles, Kalifornien

Santa Monica, Kalifornien

Besökt Universal Studios Hollywood? Berätta vad du tyckte!