Spara

från 34,99 US$
från 178,99 US$
från 348,99 US$
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Mycket värt att köpa inträde innan, alltså förboka. Tjänade nycket tid på att ha gå före i kö till attraktioner, precis att vi hann med det vi ville under dagen. Var ävrn en helt okej dag för en som inte gillar åk attraktioner. Trevlig personal. Fanns god mat i Harry Potter området, även för en vegetarian. Hela dagem var över förväntan!

1  Tack Lisa N
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Det här är ett måste om man besöker Los Angeles. Missa inte studio turen! Även Harry Potter attraktionen är ett måste för alla åldrar.

Tack MatildaRoos
Omdömet skrevs 11 mars 2018

En bra nöjespark. Parken är väldigt rent städat och snyggt underhållen. Välvårdat helt enkelt. Som alltid på den här typen av parker så är maten inte så rolig. Roliga attraktioner som passar för hela familjen. Studio touren var inte det vi väntat oss - visst fick man se gamla inspelningsplatser och använd filmrekvisita såsom bilar med mera. Men på en studio tour förväntar jag mig ändå att få se hur det går till vid inspelning, alternativt få se hur en studio är uppbyggd på ett sånt här stort ställe. Istället fick man bara åka runt i ett tåg runt gamla inspelningsplatser som knappt användes idag.

Men förutom det, en grymt rolig nöjespark som helt klart är värt ett besök.
Dyr parkering!

Tack Dino V
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Värt att besöka. Bra att ha expressbiljett underlättar att gå förbi kön när dessa kan vara mycket långa. Studiotouren var trevlig och det är nog bra att starta med den. Rekommenderar detta för alla åldrar.

Tack Mormornr1
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

En bra park. Mycket rent och snyggt. Välvårdat helt enkelt. Som alltid på den här typen av parker så är maten inte så rolig. För en berg- och dalbana fantast så är detta inte det bästa stället. Rundturen på ca en timme är bra med några coola överraskningar

Tack LG4KL