“Så goda burgare!”
Omdöme om In-N-Out Burger

In-N-Out Burger
Rankad som nr 10 av 147 Smått och gott i Los Angeles
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Avhämtning
Område: Central L.A
Omdömet skrevs 13 januari 2018

Så gott! In-N-out Burger är verkligen värt besöket om man älskar burgare. De vet verkligen hur man gör. Men som vanligt när det gäller pommesen/strips i usa så är det ingen höjdare.

Tack Bahia J

Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Tycker faktiskt att dom serverar den godaste burgaren som jag ätit. Ett stort plus att dom gör pommes på plats från potatis och dom är kanongoda

Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 8 oktober 2017

Vi hade läst och hört av andra att burgarna var goda här. Men kunde aldrig ana att det stämde så bra! Verkligen supergoda! Servicen var jättebra! Det var jättemycket kunder men det gick fort ändå och allt blev rätt. Och läget vid flygplatsen där man kan gå ut och äta och samtidigt se flygplan starta och landa på LAX är fantastiskt. Vi kommer att återvända!

Tack Jerry S
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Dessa hamburgare gillar vi väldigt mycket. Inte mycket att välja mellan men det räcker. Typ ned eller utan ost. Hamburgaren är väldigt god o det är viktigast.

Tack Ingela1232014
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Vilka hamburgare och så snabb service av extremt goda, fräscha produkter. Deras pommes är jättegoda och grönsakerna alltid nya och fräscha. Måste testas. Det är ofta lång kö, men de är effektiva till tusen.

Tack anngN544CT

Resenärer som tittade på In-N-Out Burger tittade också på

Los Angeles, Kalifornien

Besökt In-N-Out Burger? Berätta vad du tyckte!