“Dåligt standardhotell som inte är värt pengarna”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
La Jolla Cove Hotel & Suites
Rankad som nummer 18 av 24 hotell i La Jolla
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Min bedömning är att detta hotell endast fortfarande existerar i befintligt skick genom sitt läge. Ett dåligt standardhotell där man målar över och lappar men inte renoverar på riktigt. Rostiga balkongdörrar och räcken, rostiga gångjärn på badrumsdörren, sliten och fläckig heltäckningsmatta, mörkt extra sovrum med minimalt fönster. Men rena lakan och handdukar och rimligt städat.

Rummen är normalstora med utsikt över havet (det vi hade i alla fall) och det är detta man lever på. Frukosten, som ingår, serveras på engångsmaterial - känns väldigt billigt och väldigt miljöovänligt. Poolen är helt OK fast ocharmig på baksidan av hotellet vid parkeringen.

Det värsta var ändå att vi fick ett rum med en kran i badkaret som rann hett vatten. Inte droppade - rann. Vi klagade och fick möjlighet att byta rum eller få kompensation eftersom man inte kunde stänga av vattnet för hela hotellet för att åtgärda. Jag ser här i tidigare omdömen att detta problem existerat flera veckor. Att man inte åtgärdar detta är för mig en gåta. Både ur kundservice-hänseende och miljömässigt. Men det blir logiskt om min teori om att man kör på så länge det går utan att göra några investeringar stämmer. Läget kommer sälja hotellet ändå.

Vi kommer inte återvända - det finns mycket bättre och mer prisvärda alternativ i La Jolla!

Tack TripAdvisor-medlem
GMLaJollaCoveSuites, General Manager på La Jolla Cove Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade juli 26 2017

Thank you for bringing your concerns to our attention, we apologize for the inconveniences you encountered. We do address all of our plumbing issues immediately as they develop, again we are so sorry for this occurring during your visit. Please contact me directly if I can apologize personally to you or be of further service.

Omdömet skrevs september 19 2016 från mobil enhet

Bara besökt La jolla över dagen förut, men ville testa att bo här. 3 nätter på detta hotellet blev det. Vårt rum var standard med queensize säng. Pyttelitet, ingen ac, ingen kyl och väldigt lyhört och väldig insyn från fönstret. Inte prisvärt alls. Frukosten var mysigt belägen på taket, mycket att välja på, mest socker. Vill man få en bättre upplevelse här får en nog betala lite mer för finare rum. Läget är fint men stranden luktar väldigt illa. Poolområdet var trevligt.

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack Sandra P
GMLaJollaCoveSuites, General Manager på La Jolla Cove Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade september 23 2016

Dear Sandra P,

Than you so much for taking the time to review our hotel. I am so glad you enjoyed our salt water pool. We hope to see you again in the future. Thank you again for the feedback.

Best regards,

Omdömet skrevs maj 20 2015

Efter lite spaning på internet fastnade jag för La jolla Cove & Suites. Jag blev inte besviken. Läget är fantastiskt med utsikt över parken och havet.Ingen störande trafik endast sjölejonen kunde vara lite högljudda. Sovrummet mot baksidan (tyst) Bra parkering , mycket bekvämt. Fantastisk frukost på taket.
I stort stt bekvämt bra boende, vi stannade fyra nätter. Nära till underbara restauranger och trevlig shopping. Stor bra pool med grillar på baksidan. bra städning

Tips för att välja rum: Välj lägenhet ingen Ac men den behövs absolut inte.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2015, reste som ett par
Tack 45ghed
Omdömet skrevs februari 15 2015

Vi stannade en natt. VI fick en lägenhet med väldigt fin havsutsikt och en egen soltrerass! Vi trivdes väldigt bra! :) Rummet i sig var inte speciellt fint men ger fyra stjärnor på grund av utsikten. Frukosten var inte bra med våra mått mätt, men det var det sällan någonstans i Kalifornien oavsett hotell. Perfekt läge! Nära stranden och restaurangerna och butikerna.

• Bodde här: Juli 2014, reste som ett par
Tack Elliesdreams
GMLaJollaCoveSuites, General Manager på La Jolla Cove Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade februari 17 2015

Elliesdre,
Thank you for sharing your comments with us, we are so happy that you appreciated our spacious accommodations that we have available for guests to enjoy while they are also enjoying the most gorgeous views offered here in Southern California, overlooking the world famous La Jolla Cove and beach. Our complimentary continental breakfast variety is being reviewed, but we do hope you enjoyed some of our fresh fruit, our hot Belgian Waffles, or one our Danish selections with our fruit juices or a coffee of your choice for your breakfast. Thank you for your visit and we look to see you again in the future!

Omdömet skrevs januari 4 2015

Rummet vi fick (det billigaste dubbelrummet) var väldigt litet och i behov av renovering. Det fanns ingen air conditioning och kändes inte privat, folk gick förbi precis utanför fönstret. Hotellet låg bra till, nära stranden, men tyvärr också nära sälarnas strand som sprider en äcklig lukt. Frukosten på takterassen var bra och personalen trevlig.

• Bodde här: Augusti 2014, reste som ett par
Tack jell0
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av La Jolla
La Valencia Hotel
Pacific Terrace Hotel
Nr 6 av 278 i San Diego
2 043 omdömen
Visa priser

Besökt La Jolla Cove Hotel & Suites? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om La Jolla Cove Hotel & Suites

Adress: 1155 Coast Blvd, La Jolla, San Diego, CA 92037-3627
Telefonnummer:
Region: USA > Kalifornien > San Diego > La Jolla
Bekvämligheter:
Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 6 av Strandhotell i La Jolla
Prisklass: 1 037 kr - 2 670 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2,5-stjärnigt — La Jolla Cove Hotel & Suites 2.5*
Antal rum: 117
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med La Jolla Cove Hotel & Suites. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
La Jolla Cove Hotel La Jolla
La Jolla Cove Suites
Cove La Jolla

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?