SPARA 16 US$
Priceline96 US$
eDreams96 US$
StayForLong112 US$
Omdömet skrevs 17 mars 2020

Det mesta var väl bra, bra hjälp i receptionen, bra frukost fast jag saknade lite mer varm mat, tror att både de yngre gästerna och även jag saknade pannkakor , saknade även städerskor för byte av handdukar samt påfyllning av toapapper,,

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack lillemorelfsborg
Omdömet skrevs 3 november 2019

Kungligt hotel med himla bra restaurang. Otroligt fin natur, och bra avkoppling i SPA delen. . Rekommenderar varmt till alla - reser du ensam eller med familjen. Frukost oerhört bra med champagne och mycket till, bra service. Om du reser med bil, passa på för att åka också till Vösu och Käsmu .

Datum för vistelsen: november 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack toomragne
vihulamanor, Rooms Division Manager på Vihula Manor Country Club & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2019

Good day!

Thank you for your recent stay and your nice feedback!
Looking forward welcoming you back!

Hotel Management

Omdömet skrevs 28 september 2019

Fantastisk anrik plats. Fina faciliteter, pool och ångbastu. Trevlig omgivning för olika typer av rekreation. Restaurang av hög klass med superb mat och vänlig personal. Frukosten lämnade inte något att önska.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack karlforstrom
vihulamanor, Rooms Division Manager på Vihula Manor Country Club & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2019

Dear Karl,

thank you for your recent stay and your nice feedback!
Looking forward welcoming you back!

Vassili Jermakov
Rooms Division Manager

Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

En ba konferens miljö eller för par som vill
Ha en romantisk miljö. Maten var under vår vistelse perfekt . En skön trädgårdsmiljön samt en enklare spa avdelning . Jag provade bara poolen och ångbastu som var helt ok. Bra service i restaurangen,frukostmiljö som är avstressande .

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 969ulfb
Kristi I, Front Office Manager på Vihula Manor Country Club & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Dear Ulf,

Thank you for your magnificent review. Customer care and service is one of our core values. We want our guests to be fully satisfied and happy during their stay at our hotel.

We appreciate your feedback on the Spa, enviroment and food.

Team Vihula would like to have the opportunity to welcome you back!

Kind regards,
Kristi Irval
Room Division Manager

Omdömet skrevs 24 april 2016

Rummet var bra, björnköttet till middagen vällagat men priset på vin var helt åt skogen. 54€ för en flaska som jag hemma i Spanien betalar 2-3 € för! Men sedan förstörde dom allt med att på fullt allvar kräva betalning för ett försottsbetald rum, betalt vid bokningen. Först efter att jag hämtat min fästmö och hotat ringa polisen tittade dom på betal listor och hittade genast betalningen.Fräckt försök!

Datum för vistelsen: april 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
2  Tack elmoolavin