Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 4 januari 2021

En stor besvikelse. Finns många andra ställen med betydligt bättre helhetsupplevelse.
Vet inte men min känsla är att de mest är ute efter att tjäna pengar på nya kunder utan någon direkt tanke på att få återkommande kunder...

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack YonazO
Jan-Åke Barvehag, Marknadsföring på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2021

Tack Jonas, vi uppskattar alltid att våra gäster utrycker sin åsikt också när vi får negativ kritik, så länge den är saklig och konstruktiv.

Ditt missnöje handlar ju inte om hur vi behandlar våra gäster utan det handlar ju om att du inte vill betala den avbokningsavgift som vi enl. vårt avtal med dig har rätt till eftersom valde att bryta ditt avtal (utan giltigt skäl och innan Covid-19) för ett år sedan.

När det gäller företagets ekonomi kan du och alla andra vara lugna. Det är för oss precis som för alla andra företag tufft nu pga. Covid 19, men vi har kontroll över ekonomin och lovar att vi kan fortsätta erbjuda samma fina service som vi gjort oss kända för till alla gäster, som väljer att besöka oss.

Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Åt födelsedagslunch här med familjen. Otroligt vällagad mat och trevlig miljö. Laxtartar och högrev på kalv med dillsås stod på gårdslunchmenyn denna söndag. Vi återkommer, det var onödigt att det skulle ta så länge innan vi kom hit från andra sidan berget.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack T-Fia
Jan-Åke Barvehag, Marknadsföring på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2020

Vad kul att ni "äntligen" tog er hit från andra sidan berget.
Tack för det fina omdömet och framförallt, välkona åter.

Omdömet skrevs 7 mars 2020

Fantastisk upplevelse! Mat, service och miljö ska upplevas! Hårt har du naturen precis utanför dörren. Du kan använda bastu och badtunna om du vill, som strategiskt har placerats vid vackra lersjön. Värt ett besök!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Mariasandebrg
Jan-Åke Barvehag, Marknadsföring på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2020

Hej, tack för de fina orden och vad kul att du fick en magisk upplevelse på Ulkeöds Gård. Välkommen åter.

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

En besvikelse, ända gången inte gått mätt från ett julbord.

De kallskurna var ok, väldig prydligt uppdukat, men ingen egentlig sensation, 8 sorters sillar men de tycker jag man kan räkna med när kalaset går på 700pp.
Sen till varmrätterna, ett väldigt dåligt utbud. Det var egentligen bara standard sakerna så som: Potatis, 3 sorters kål, prinskorv, julkorv, de torraste och segaste köttbullarna jag ätit, Janssons, revben, kamben och omelett. Trodde de hela var ett skämt först men tydligen inte.
Dessertbordet var heller inget speciellt dock fanns de fler olika sorters godisar än vad det fanns varmrätter.

Tråkigt när man hört så bra om stället innan man tog sig dit.

Hade det inte vart för trevligt bemötande och ändå rätt lungt å mysigt ställe i sig, hade det blivit 1 av 5.

I ärlighetens namn hade jag hellre betalt 700 spänn för ett ikeajulbord.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack torren451
JanAkeBarvehag, Marknadschef på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2019

Hej. Vad tråkigt att du inte är nöjd med utbudet på vårt Julbord. Vi är självklat tacksamma för att du redovisar dina åsikter. Det är bara genom våra gästers omdömen som vi kan utvcklas och nå vår målsättning som den bästa matupplevelsen för våra gäster.

Har du några bra tips på vad vi borde komplettera med inför nästa år så är du välkommen att mejla mig på jan-ake@ulkerosdsgard.se.

Hoppas få se dig som gäst hos oss igen.

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Mycket trevligt och avkopplande ställe med små men fina rum och utan TV, positivt. Mycket god middag tillhörande vinpaket som smakade ypperligt till maten. Servicen ok.. Frukosten var en besvikelse, det varma var kallt, annars var det gott och rikligt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack TY52
JanAkeBarvehag, Marknadsansvarig på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Vad synd att din upplevelse av vår frukost inte motsvarade vår målsättning. Vi vill självklart servera en god och vällagad frukost. Men det är glädjande att upplevelsen totalt var positiv och vi hoppas få se dig på Ulkeröds Gård fler gånger.