Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Fantastisk upplevelse! Mat, service och miljö ska upplevas! Hårt har du naturen precis utanför dörren. Du kan använda bastu och badtunna om du vill, som strategiskt har placerats vid vackra lersjön. Värt ett besök!

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Mariasandebrg
Jan-Åke Barvehag, Marknadsföring på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2020

Hej, tack för de fina orden och vad kul att du fick en magisk upplevelse på Ulkeöds Gård. Välkommen åter.

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

En besvikelse, ända gången inte gått mätt från ett julbord.

De kallskurna var ok, väldig prydligt uppdukat, men ingen egentlig sensation, 8 sorters sillar men de tycker jag man kan räkna med när kalaset går på 700pp.
Sen till varmrätterna, ett väldigt dåligt utbud. Det var egentligen bara standard sakerna så som: Potatis, 3 sorters kål, prinskorv, julkorv, de torraste och segaste köttbullarna jag ätit, Janssons, revben, kamben och omelett. Trodde de hela var ett skämt först men tydligen inte.
Dessertbordet var heller inget speciellt dock fanns de fler olika sorters godisar än vad det fanns varmrätter.

Tråkigt när man hört så bra om stället innan man tog sig dit.

Hade det inte vart för trevligt bemötande och ändå rätt lungt å mysigt ställe i sig, hade det blivit 1 av 5.

I ärlighetens namn hade jag hellre betalt 700 spänn för ett ikeajulbord.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack torren451
JanAkeBarvehag, Marknadschef på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2019

Hej. Vad tråkigt att du inte är nöjd med utbudet på vårt Julbord. Vi är självklat tacksamma för att du redovisar dina åsikter. Det är bara genom våra gästers omdömen som vi kan utvcklas och nå vår målsättning som den bästa matupplevelsen för våra gäster.

Har du några bra tips på vad vi borde komplettera med inför nästa år så är du välkommen att mejla mig på jan-ake@ulkerosdsgard.se.

Hoppas få se dig som gäst hos oss igen.

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Mycket trevligt och avkopplande ställe med små men fina rum och utan TV, positivt. Mycket god middag tillhörande vinpaket som smakade ypperligt till maten. Servicen ok.. Frukosten var en besvikelse, det varma var kallt, annars var det gott och rikligt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack TY52
JanAkeBarvehag, Marknadsansvarig på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Vad synd att din upplevelse av vår frukost inte motsvarade vår målsättning. Vi vill självklart servera en god och vällagad frukost. Men det är glädjande att upplevelsen totalt var positiv och vi hoppas få se dig på Ulkeröds Gård fler gånger.

Omdömet skrevs 8 september 2019

Fräsch vällagad mat. Åt en mycket vällagad pocherad rödtunga. Såsen (parmesan) var att dö för. Efterrätt: Mandelkaka med hallon och jordgubbsglasd. Utmärkta smaker. Fin service och en mycket vacker inne och utemiljö. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Mathias I
JanAkeBarvehag, Marknadsansvarig på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2019

Vad kul Mathias att du uppskattade maten (och såsen) och din vistelse hos oss på Ulkeröds Gård. Välkommen åter när det passar dig.

Jan-Åke Barvehag

Omdömet skrevs 28 mars 2019

Grymt boende, men ännu bättre Mat!!!!! Över alla förväntningar och fantastisk personal. Miljön är helt fantastisk och de finns mängder med fina grillplatser över hela området, dessutom bedrivs fåravel för att hålla de böljande landskapet öppet.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Heidithisell
Jbarvehag, Marknadsansvarig på Ulkeröds Gård, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2019

Hej. Vad kul att du uppskattade din vistelse hos oss på Ulkeröds Gård. Välkommen åter.