Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
1–6 av 219 omdömen
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 frÄn mobil enhet

Trevligt och familjÀrt hotell. Man kÀnner sig hemma och det finns alltid personal och frÄga. Trevligt bemötande med smÄ appetizer med dryck nÀr ni anlÀnder till hotellet. FrÀscht och rent. Frukosten var det mycket och vÀlja pÄ. Fast det Àr Corona har dom löst det pÄ ett vÀldigt smidigt sÀtt. Saknar ni nÄgot sÄ fixar dom det till dig. Finns badmadrasser som turister innan har lÀmnat kvar som man kan lÄna. Handdukar till stranden hÀmtar ni i receptionen och en depositionsavgift pÄ 50 kuna per handduk. Schampoflaskor, duschtvÄl och hÄrfön pÄ rummet. Finns Àven cyklar att hyra. Hotellet ordna egna utflykter och i Är Àr det begrÀnsat pga Corona. Hotellet har en egen bÄt och vi bokade utflykten till 3 st laguner för en hel dag. Hotellets manager Stipe hade denna utflykt. Vilket vatten och vilken dag vi fick!! Kan verkligen rekommendera. Hotellet ligger sÄ bra till i denna lilla gulliga stad. Stranden Àr klapperstensstrÀnder och ligger sÄ nÀra. Fast det gÄr en bilvÀg emellan hotellet och stranden sÄ blir man inte störd. Om vi skulle kunna Äka tillbaka? Definitivt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Liza9193
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 frÄn mobil enhet

Vi bokade vÄr 1 veckas-resa till Gradac och hotellet Marco Polo genom Ving efter att ha sett fantastiska bilder av bÄde orten och hotellet.
Hotellet motsvarar all den förvÀntan som jag hade av hotellet.
Hotellet kÀnns familjÀrt och hotellÀgaren Àr mycket engagerad för att se till att gÀsterna har det bra - sÄ Àven under vÄr vistelse.
Rummet var stort och bra med funktionell toalett. Takterrassen nÄgot som ska upplevas!
Personalen Àr trevliga och har förmÄgan att lyfta blicken och se till ALLA gÀsters behov.
Frukosten Àr super!
Hotellet engagerade bÄttur över en heldag till rimligt pris. Helt klart en upplevelse med guide som berÀttade mer om orten och byarna runt omkring.
Även hotellets restaurang Ă€r utöver det vanliga med fantastisk mat och vin.
Vill passa pÄ att tacka Sofie/-a och Àgaren för deras bemötande!

Det finns inget negativt att sÀga kring denna oas till hotell och ort.
Har tittat lite pĂ„ de fĂ„ tidigare och lite negativa kommentarer om hotellet hĂ€r pĂ„ Tripadvisor. Visst kan man stöta pĂ„ problem, vilket hotell man Ă€n bor pĂ„, men hĂ€r finns personal som verkligen vill hjĂ€lpa till att lösa problem. Är det nĂ„got som inte kĂ€nns riktigt rĂ€tt - sĂ„ sĂ€g till det om det. KĂ€nns orĂ€ttvist mot dessa guldklimpar till personal att fĂ„ negativa kommentarer pĂ„ tripadvisor utan att de fĂ„tt möjlighet att rĂ€tta till saker

Till hotellet: bra kÀmpat! Jag kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 924nicklase
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Trevlig miljö, mycket bra service med tillmötesgÄende personal samt ett fantastiskt lÀge. Vi Àr helnöjda med allt. Frukosten alldeles utmÀrkt, rummet rent och frÀscht. Allt fungerade som det skulle. Vi kommer gÀrna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2020
    • LĂ€ge
Tack MikaelA925
Omdömet skrevs 9 september 2019 frÄn mobil enhet

Hotell med jÀttebra lÀge nÀra havet.
JÀttebra frukost för alla smaker.
JÀttesköna sÀngar.
Bra luftkonditionering.
VÀlstÀdat.
Alla i personalen var mycket proffsiga, trevliga och serviceinriktade.

Hotellet erbjuder mÄnga intressanta utflykter men det Àr begrÀnsat antal platser vilket Àr positivt för upplevelsen. MEN var förberedda eller föranmÀl er för grupperna fylldes snabbt!

TillgÀnglighet: Det finns hiss men det Àr nÄgra trappsteg för att nÄ den. Bra storlek pÄ duschkabinen men relativt högt steg att komma upp i den.

Transfer: Kroatienspecialisten hade en minibuss som körde motorvÀg stor del av resan vilket minskade restiden. Vi blev avslÀppta/hÀmtade pÄ gatan ovanför hotellet och fick bÀra bagaget i en lÄngstrÀckt trappa.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack annR4297RE
Masterboutique, General Manager pÄ Boutique Hotel Marco Polo, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 21 oktober 2019
Google-översÀttning

Dear Ann,
Thank you for the positive and detailed review of our hotel. We hope you visit us again and have an even better vacation.
Best Regards

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Är fjĂ€rde Ă„ret som vi Ă„terkommer till detta underbara stĂ€lleAtt komma hit,Ă€r som att komma till ett andra hem. Finns absolut ingenting att klaga pĂ„ hĂ€r ,ledningen,personal,rum,mat,ja ALLT Ă€r i absolut TOPPKLASS

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste med vÀnner
Tack 61Globetrotter
Masterboutique, Manager pÄ Boutique Hotel Marco Polo, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 4 september 2019
Google-översÀttning

Dear Goran,
This is life, this is top class, this is hotel Marco Polo. Thank you for becoming a regular guest and see you next year.
Vi Ses

Rapportera svaret som olÀmpligt