“Kanonläge”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Östhammar, Sverige
2 omdömen
“Kanonläge”
Omdömet skrevs 16 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Modern,rymlig och fräsch lägenhet på 4:e våningen. Vi bodde 2 vuxna och 3 mindre barn utan problem. Sköna sängar! Städning 1gång/v, välstädat! Mycket bra kontakt med hyresvärd!
Hiss, stor fin pool på taket med otrolig utsikt! 100 m från lång sandstrand. Nära flertalet bra restauranger och uttagsautomat. Rekommenderas varmt!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 21 2018
Tack
Trevligt att ha er här.

Välkomna när som helst tillbaka.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera