“Supermysigt ställe”
Omdöme om Drift Bar

Drift Bar
Rankad som nr 2 av 3 Restauranger i Ban Laem Mae Phim
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ligger på stranden Ao Khai och är jättemysigt. Ett ”laid back-ställe” till max! Personalen är trevlig och hjälpsam men det kan ta lång tid att få maten. Missa inte fisk-tacosen (om den finns på menyn för dagen)!

Tack flisao

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Har bara varit här och tagit en öl och ett par GT. Väldigt mysigt litet ställe vid stranden och här kan man även bada i solstol. Massage och minigolf finns här och säkert mycket mer. Får ta och göra ett till besök helt enkelt.

Tack cliptons
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Bodde på cape Mae Phim och promenerade till Ao Khai där vi slog oss ner på stranden bredvid denna restaurang/bar. Trevlig personal,bra priser och Mae Phims godaste fruitshakes. Skön stämning på hela stranden och vi återvände hit flera gånger. Rekommenderas!

1  Tack Zorromannen
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 7 januari 2018

Resenärer som tittade på Drift Bar tittade också på

Rayong, Rayong Province

Klaeng, Rayong Province

Besökt Drift Bar? Berätta vad du tyckte!