“God mat och härlig atmosfär.”
Omdöme om Portarossa

Portarossa
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Achladias
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 31 maj 2023

God mat, fin inredning och härlig atmosfär. Underbar personal och trevlig ägare. Pröva Stifadon som är den bästa vi har ätit i Grekland. Ett toppen ställe !

Datum för besöket: maj 2023
Tack Experience179715

Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Mysig restaurang i trädgårdsmiljön.
Personalen jättetrevliga och maten mycket vällagad.
Åt där två gånger på vår resa, bäst första gången.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Z1174UGdanielp
Omdömet skrevs 29 juli 2019

God mat för en ” hyfsat” billig peng.
Rejäla portioner!
Väl tillagat och god.
Grabbarna delade på en portion grillade revben vilket var fullt tillräckligt, (8 och 9 år)
Tog dagens fångst som var grillad och frugan tog fylld kyckling. Vi var båda nöjda och belåtna. Trodde att vi var färdiga där men tog in menyn på nytt och hittade chokladfondue!!!!
Kunde inte motstå. En fondue räckte till två vuxna och två barn. Och chokladen var utmärkt.
Frukt och marshmallows att doppa.
Trevlig personal mysigt även om man inte sitter bredvid havet.

Man sitter på en innergård utmed nära vägen, men trafiken märktes inte av. Finns parkering om man kommer med bil eller scooter. Väldigt nära hållplats nr 10.

Klart värt ett besök.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Pasta king O
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Supergod mat och toppen service! Väldigt mysig lokal med lugn och trevlig stämning. Deras filodegsbakade fetaost med honung kan jag verkligen rekommendera! Hit kommer jag definitivt tillbaka :-)

Datum för besöket: juni 2019
Tack asawallinder
Omdömet skrevs 13 juni 2019 från mobil enhet

Mysig restaurang bra service. Trivsamt ställe bra meny lite av varje . Bokade bord här till min mans födelsedag tog med personer som varit på Skiathos 5 gånger men missat det här. Vi hade otur att få regn på kvällen men det löste sig vi fick byta bord så vi fick tak . Det här blev en av de bästa restaurangerna när vi sammanfatta veckan. Hoppas M som jobbar på ön kommer dit fler gånger . Om ni jämför med Sverige är det inte dyrt . Prisvärt . Öppnar 19.00

Datum för besöket: juni 2019
Tack robchrek

Resenärer som tittade på Portarossa tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Portarossa? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.