“Varmt rekommendera ”

Portarossa
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Achladias
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Blev välkomnade av glad personal som genast gav oss riktigt bra service. God mat och lagom portioner. Kan rekommendera de fyllda champinjonerna till förrätt!

Restaurangen ser inte så mycket ut från gatan men när man kommer innanför porten kommer man till en mysig och lugn innegård.

Det kan vara bra att boka bord för att vara säker på en plats (vi var där en fredag).

Tack Anna R

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med fantastiskt bra service och jättegod mat. Stora portioner så man blev väldigt mätt. Tapenaden och tillbehören man fick till bröden var goda.

Tack Sandra H
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Denna semesterveckas sista middag på Skiathos vid Achladies blev en hit. Vi hade inte uppmärksammat entrén till Porta Rossa som ligger 50 meter från hotellets infart utan fick tipset av några medresenärer vilka vi fick anledning att tacka för att de delade med sig. Personal, mat och service höll en mycket hög nivå. Mycket trevlig stämning och miljö även om Skiathos ringväg går precis utanför så kan jag bortse från det störmomentet i och med att allt annat är positivt. Tipset är att boka en senare sittning då trafiken avtar under kvällen. Vinlistan är inte överdådig men man hittar vin som matchar maten utan problem. Om jag kommer hit igen så kommer jag att besöka Porta Rossa även om det innebär någon form av logistik, t.ex. Taxi eller buss.

1  Tack FB2204
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Denna restaurang besökte vi två ggr under vår vistelse på Skiathos. De hade utmärkt mat och trevlig personal. De förstod sig på glutenfri kosthållning så jag hade ett par riktigt bra middagar och går gärna dit igen.
Jag måste också nämna den underbara brittiska servitrisen. Hon förgyllde upplevelsen för oss.

Tack Elisabeth L
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi hann med två middagar här och bägge var väldigt bra! God mat och väldigt uppmärksam och trevlig personal. Det känns såklart alltid lite extra bra när man blir igenkänd vid andra besöket, och anvisad sitt "vanliga" bord.
Kan absolut rekommenderas!

Tack robertstenbom

Resenärer som tittade på Portarossa tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Portarossa? Berätta vad du tyckte!