“Jätte bra thaimat”

Lägg till den.
Alfta ThaiMat
Rankad som nr 1 av 6 Restauranger i Alfta
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Inte alls dyrt och stor meny. Kommer besöka igen. Synd att det inte finns uteservering på sommaren.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Thomas B

Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Frugan och jag ute på liten resa,lunch tid och ville ha alternativ till den vanliga hamburgaren. Det här var riktigt bra,mkt välsmakande lunch,fint upplagd. Miljön mycket trevlig,Thailand i en gammal träkåken,fin mix !!Trevlig personal,hit kommer jag gärna åter!

Datum för besöket: april 2017
Tack eriks362
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

På väg hem från sommarstugan knorrade det i magen.
Jättegod thaimat som smakar väldigt lika thaimaten på Koh lanta.

Datum för besöket: april 2017
Tack AsaLBollnas
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Litet trång och mysigt. Helt otroligt god mat. Vällagat och vackert. Jättetrevlig personal. En riktig pärla i lilla Alfta. Värt en omväg. Rekomenderas verkligen!!!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack 668hu4
Omdömet skrevs 14 augusti 2015 från mobil enhet

Varit här och hämtat mat till Lunch
Bra mat och trevlig personal. Har också gjort fint i matsalen. Kan rekommenderas till de som gillar riktig Thai mat.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack 822nicklasp

Resenärer som tittade på Alfta ThaiMat tittade också på

Alfta, Gävleborgs län
Alfta, Gävleborgs län

Besökt Alfta ThaiMat? Berätta vad du tyckte!