Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 11 april 2021

Ett underbart litet ställe i historisk miljö med fantastisk god vegansk mat som även en inbiten köttätare borde prova på. Ett härligt och personligt värdpar. Smakfull inredning och ett mysigt glasgalleri.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack janerik131
Omdömet skrevs 9 april 2021

Trevligt hotell med fantastiskt trevligt värdpar. Hotellet serverade vegansk mat som var underbart god och spännande, trots att vi absolut inte är vare sig veganer eller vegetarianer. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack mander263112
Omdömet skrevs 3 april 2021

En riktig pärla med bästa utsikten över de fina vandringslederna utanför. Maten och den fina personliga servicen är nog det som gjorde detta stället lite extra. Vi åt en trerätters vegansk middag och den var verkligen fantastisk och smakrik! Genomtänkt in i minsta deltaj. Proffsigt! Är man lite av en matnörd kommer man älska detta.
Det märks att detta drivs av engagemang och mycket kärlek till mat och människor.
Miljön både på boendet och utanför är underbar. Rummen enkla men väldigt fint och fräscht. Minimalistiskt med snygga detaljer.
Vill rekommendera detta till alla som uppskattar riktigt god mat oavsett om man äter växtbaserat annars eller inte, man blir inte besviken! Perfekt för vandrare med Skåneleden utanför.
Tack snälla för det varma mottagandet. Vi kommer absolut tillbaka!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack OnAir631827
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Fantastiskt service och unik smakupplevelse. Rummen är varsamt renoverade och har en skön atmosfär. Tastecelebration gör skäl för sitt namn genom skickligt utvalda råvaror och smakkombinationer, lämnar med en ett gott samvete då maten är miljösmart och hälsosam.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack vkrasy676998
Omdömet skrevs 18 oktober 2020

Vi var två oktoberdagar hos Isabel och Jost. Underbara vandringar i hjärtat av Österlen. På kvällarna fick vi härliga måltider. Isabel är en fantastisk kock som tar tillvara säsongens lokala råvoror på bästa sätt. Med på vandringarna fick vi en ljuvlig picnic. Vi blev väl omhändertagna och fick bra information om trakten. Vi tillbringade två fina höstdagar hos dem som vi sent kommer att glömma. Tack Isabel och Jost!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 739marianng