Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 21 april 2021

Fantastisk plats, rekommenderar varmt. Så hjälpsam och trevlig personal, superfina rum och underbar natur! Här kan man promenera i vackra naturreservat, äta gott, basta, bada och njuta av lugnet och inspirationen.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste ensam
Tack ellinorsb
Omdömet skrevs 9 april 2021

Bra ställe för vandring, utematlagning, bastu. Nya, fräscha rum. Extra plus för kultursatsningar. Både jag och tonårssönerna var nöjda, det fanns pingisbord i källaren. Jag uppskattar mycket att de satsar på närproducerad mat, den var jättegod också.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack ebba w
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Vi är jätte nöjda med vår resa till Kroppefjäll B&B. Naturen och magiska skogen utanför med en jätte harpa gjort av trä. Trevligt bemötande och vi fick till och med göra upp vår egen eld. Ser fram emot att komma tillbaka. Tack

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack axeljane
Omdömet skrevs 10 mars 2021

Otroligt vacker miljö. Trevligt. God mat som kunde ätas ute. Kultur och historia. Nära köpingen Mellerud samt den gamla brunnsorten Dals Rostock. Jag kan verkligen rekommendera Kroppefjäll Bed & Breakfast.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack mkpersson1
Omdömet skrevs 3 december 2020

Utmärkta faciliteter: mysigt rum, bekväm säng, fräscht badrum, bastu, matsal med kaffe/te samt rymliga lokaler för samkväm.
Smarrig mat att tillaga och äta ute eller inne.
Fantastiska omgivningar med en historisk touch. Varierande möjligheter för den hurtige.
Sist men inte minst ett fenomenalt bemötande.

Datum för vistelsen: november 2020
Restyp: Reste ensam