“Saknar helt organisation. ”

Ankis Bar O. Pizzeria
Rankad som nr 4 av 4 Restauranger i Dorotea
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Absolut inget fel på maten, men vi åt där både på vägen upp och nu på vägen hem och fick vår barnpizza när alla andra ätit klart. 1 timmes matstopp för snabbmat är absolut inte ok när man har totalt 6 timmar bilfärd hem och bara vill göra ett snabbt stopp för mat. Vi letade alternativ på vägen hem men hittade tyvärr inget.

Tack Caroline F

Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Ofräscht ställe där det springer in barn med ytterkläder bakom disken.
Tog en pizza som var OK men inget bra betyg eftersom hela stället kändes ohygieniskt.

2  Tack Jessica T
Omdömet skrevs 15 september 2015

Ganska sunkig sylta med skiftande klientel. Skulle inte välja att sitta här och äta. Ibrahims kebabrullar är välkända. Bara såååå goda! Ska du äta något annat föreslår jag att du byter restaurang

5  Tack Gumman66
Omdömet skrevs 6 september 2015

men sunkiga toaletter och lokaler. Detta ställe behöver renoveras och moderniseras. Men en eloge till jättegod pizza, där det tyvärr kändes som den inte kom till sin rätt på grund av lokalerna.

Tack Swedishtraveller767
Peter H, Informationsansvarig på Ankis Bar O. Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2015

Kul att du gillade pizzan. Vad gæller toaletterna så tillhør dessa gallerian och inte Ankis Bar.

Omdömet skrevs 30 augusti 2015

Stannade för en bit mat på vägen hem. Maten höll var väldigt prisvärd. Jag åt en västerbottenschnitzel med en kall öl till.

Tack Truls A

Resenärer som tittade på Ankis Bar O. Pizzeria tittade också på

Dorotea, Västerbottens län

Besökt Ankis Bar O. Pizzeria? Berätta vad du tyckte!