Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt Bed & Breakfast men trevlig värd, god frukost, sköna sängar och vacker omgivande natur. Vi ställde bilen vid boendet och cyklade till Hällekis. Därifrån vandrade på Kinnekulleleden tillbaka (otroligt vackert) för att sedan ha bil på kvällen och kunna åka in till Lidköping o äta gott.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack sabzzoE
Lotta U, Ägare på Biskopsborgen, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2020

Tack Sabina och Mikael för att ni valde att bo här.
Det är ni gäster som gör det så trevligt och roligt att vara värdinna här.
Varmt välkomna tillbaka.

// Lotta Unger

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Värt ett besök. Framgrävd. 1100-talet, även äldre delar. Synd att det är en så väldigt liten skylt till biskopsborgen när den är så intressant. Bara att gå ca 50-100 meter. Mest görs det reklam för B&B bredvid... tur att det finns Google maps.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack anma774