Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams70 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Omdömet skrevs 3 maj 2020 från mobil enhet

Härligt ställe som hyr ut mountainbikes. Cyklarna är av väldigt hög kvalité. Många fina tips på cykelleder i Kinnekulle och väldigt trevligt välkomnande av ägaren Urban på Äventyrsgården. Stort tack för en magisk natur- och äventyrsupplevelse! Rekommenderas verkligen.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Paula K
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Ett vandrarhem som barnen älskade. Stora ytor ute, en del utelekar och spel men framför allt djur som de fick mata och kela med.

Väldigt vänligt mottagande av Urban som har stället. Bra och fräscha allmänytor i ganska nybyggt hus. Rummen helt OK med bra sängar och TV.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Jonas P
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Har bott på Äventyrsgården två gånger, några nätter varje gång. Det trevligaste vandrarhemmet jag bott på. Riktigt fräscha rum, jättefint kök och allrum/matsal. Ägaren Urban är otroligt hjälpsam. Omgivningarna är riktigt fina med Kinnekulleleden ett par hundra meter bort. Perfekt för vandrare och cyklister.

Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Per_Ahlstrom
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Fint och modernt boningshus med stort och praktiskt kök, matrum i anslutning till köket med massor av sittplatser, högt i tak och utsikt mot Kinnekulle. Loft med soffor och TV. 6 st sovrum med 4-5 sängplatser i varje. 2 badrum med dusch, ett dessutom med tvättmaskin.

Utanför huset finns stora gräsmattor med olika lekstationer och massor av djur som får av matrester och gräsklipp (succe hos barnen).

Kinnekulle med härliga vandrings- och cykelleder ligger ett stenkast bort. Man kan även hyra cyklar på gården.

Hela vandrarhemmet är perfekt att hyra för ett kompisgäng (med eller utan barn) eller för större familjesammankomst, rekommenderas!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Josef5
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Enkelt boende men mycket uppskattat av barnen. De krävde löften om framtida återbesök av Äventyrsgården med alla djur (get, gris, höns, kanin, katt, fiskar) för att inte protestera när vi skulle åka. Nära till fin natur i Kinnekulle, en vandringsled började direkt från gården.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack esbjornlundevall