Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde en natt, två vuxna och 3 barn. Stugan låg väldigt vackert med utsikt över Vänern. Stugan var ganska nergången med flagnande färg i taket och allmänt sjabbig inuti. Det fanns två våningssängar, men de kändes livsfarliga eftersom det inte fanns några kanter. Om man sovit där och rört sig det minsta hade risken varit stor att ramla i golvet. Det fanns en liten långgrund badvik som var mysig.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack asteraweke
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Rumstips: The cabins the furthest away have the best view over the lake
Datum för vistelsen: augusti 2020
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet