“Kanelbullar 👍”

Byvägen35 Hembageri & Cafe
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Sankt Olof
Beskrivning: Byvägen35 är Österlens ekologiska hembageri & café med stenugnsgräddade surdegsbröd och härliga sötsaker. Självklart gör vi allt från grunden med känsla för smak, kvalitet och respekt för hantverket. På Byvägen35 serveras en god frukostbuffé från kl08och vegetarisk lunch från kl12. Varmt välkomna/Iwona&Matti
Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Goda bullar, topp topp! Trevlig miljö inomhus men mysigast är nog trädgården, att sitt ute med sin fika. Bakat med känsla

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 957rickardu

Omdömet skrevs 16 augusti 2022

Byvägen 35 (Matglädje Österlen AB). God rabarber- och äppelpaj, men helt oengagerad asiatisk kille i kassan. Han såg ut att inte vilja arbeta där. Fick fråga honom om allt, var man tog kaffe, bestick och servetter. Hade varit god kundservice om han åtminstone hade orkat att peka oss åt rätt håll. En sån trött påg. Fattar inte hur detta stället kunde stå med i White Guide 2021 med rubriceringen ”mycket god klass”, när de inte ens orkar hjälpa sina betalande kunder tillrätta. Måste ha varit ett tryckfel.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack homoimpensus
Omdömet skrevs 26 juli 2022 från mobil enhet

Jättegod fika värt att besöka. Hela familjen var nöjda. Platser både inomhus samt ute att sitta på. Har man vägarna förbi så är det värt att besöka.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Gnus1804
Omdömet skrevs 14 april 2022 från mobil enhet

Andra besöket och lika bra den här gången. Trevlig personal som ger bra service trots att det är många besökare. Vi hade tänkt äta surdegspizza men det var helgmeny så vi åt en underbar vego chili.

Datum för besöket: april 2022
Tack fredrikhane
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Minestronesoppa igår och frukostfrallor idag. Som alltid outstanding. Längtar alltid ner till Österlen för att få köpa ert bröd.

Datum för besöket: november 2021
Tack LBH1234

Resenärer som tittade på Byvägen35 Hembageri & Cafe tittade också på

Brösarp, Tomelilla Kommun
Skåne-Tranås, Skåne län

Besökt Byvägen35 Hembageri & Cafe? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.