“Utmärkt också vid andra besöket”

Byvägen35 Hembageri & Cafe
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Sankt Olof
Beskrivning: Byvägen35 är Österlens ekologiska hembageri & café med stenugnsgräddade surdegsbröd och härliga sötsaker. Självklart gör vi allt från grunden med känsla för smak, kvalitet och respekt för hantverket. På Byvägen35 serveras en god frukostbuffé från kl08och vegetarisk lunch från kl12. Varmt välkomna/Iwona&Matti
Omdömet skrevs 14 april 2022 från mobil enhet

Andra besöket och lika bra den här gången. Trevlig personal som ger bra service trots att det är många besökare. Vi hade tänkt äta surdegspizza men det var helgmeny så vi åt en underbar vego chili.

Datum för besöket: april 2022
Tack fredrikhane

Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Minestronesoppa igår och frukostfrallor idag. Som alltid outstanding. Längtar alltid ner till Österlen för att få köpa ert bröd.

Datum för besöket: november 2021
Tack LBH1234
Omdömet skrevs 21 oktober 2021 från mobil enhet

Överraskad minst sagt.
Vilken liten pärla, lite avsides men ändå inte
Åt dagens lunch, vegansk chili sin carne
med avokadokräm, till det fick vi hembakat bröd. Riktigt gott, rejäla portioner. Köpte med oss fikabröd att äta på vår roadtrip. Mums!
Rekommenderar verkligen ett besök.

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack LisaMarklund
Omdömet skrevs 17 september 2021

Populärt matställe och lite trångt inomhus. Vi fick oss en verkligt god fikastund och kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Inge E
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Vi blev verkligen överförtjusta i ciabatta med hummus, och med brie. Vi tog svängen om enkom för det så goda fikat. Den goda chailatten och inte minst bullarna! De godaste bullarna vi ätit, både kanelbullen och kardemummabullen. Så gott och så mysigt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Mallanka

Resenärer som tittade på Byvägen35 Hembageri & Cafe tittade också på

Brösarp, Tomelilla Kommun
Skåne-Tranås, Skåne län

Besökt Byvägen35 Hembageri & Cafe? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.